Sort by
Sort by

Nestlé je na globalnoj razini u svom poslovanju usmjeren na tri područja. To su podrška zajednici, bolja zapošljivost mladih i rad na budućnosti bez otpada. Ova su područja međusobno povezana i čvrsto ugrađena u svrhu postojanja naše korporacije, a ona je poboljšanje kvalitete života i pridonošenje zdravijoj budućnosti.

Između ostalog, to znači da zajedno s poljoprivrednicima, dobavljačima i zajednicama u kojima djelujemo, stvaramo pozitivne učinke na okoliš i društvo. Također, radimo na prebacivanju svih 800 Nestlé postrojenja na stopostotno obnovljivu energiju. Dodatno, naša je misija transformirati složen prehrambeni sustav. Želimo da kvalitetna, održiva hrana bude jednostavna - od načina na koji dolazi do našeg tanjura do načina na koji se priprema i konzumira. Pomažemo ljudima da svakodnevno kuhaju svježu hranu koju vole i u čiju kvalitetu vjeruju. Svi naši proizvodi prolaze kroz transformaciju kako bi ispunili globalne obaveze prema nultom utjecaju našeg poslovanja na okoliš.

Na tom putu, važne su i inovacije naših proizvoda koje su, osim na dobrobit prema planetu, usmjerene na nutritivna svojstva te osiguravanje superiornog okusa. Neprestano istražujemo i težimo pomicanju granica mogućeg. Hrvatski potrošači vrlo dobro poznaju Nestlé proizvode i njihovu vrhunsku kvalitetu te prepoznaju kontinuiran rad na poboljšanju hranjive vrijednosti proizvoda.

Na lokalnoj razini, ulažemo značajne resurse u jačanje lokalnih partnerstava i međusektorskih suradnji. Naše najznačajnije inicijative u Hrvatskoj su Vrtim Zdravi Film, #BirajZeleno te Nestlé needs YOUth.

Projekt Vrtim Zdravi Film već više od deset godina na nacionalnoj razini zajednički provode Nestlé Adriatic i Hrvatski školski sportski savez. Cilj projekta je povoljno utjecati na zdravlje djece, kao i cijelih obitelji, promjenom prehrambenih navika i uvođenjem redovite tjelesne aktivnosti. U sklopu školskog programa, aktivnosti projekta usmjerene su na djecu viših razreda osnovnih škola, dok je u edukativne kampanje izvan školskog sustava uključena šira javnost.

Cilj inicijative #BirajZeleno je osvijestiti javnost o važnosti smanjenja količine upotrebe vode, mogućnosti višekratne upotrebe plastike te upravljanja otpadom, posebice otpadom od hrane. Aktivnostima kampanje želimo dodatno inspirirati građane kako bi malim svakodnevnim koracima doprinijeli pozitivnim ekološkim promjena.

Inicijativa Nestlé needs YOUth predstavlja aktivnosti koje poduzimamo na tržištima na kojima djelujemo, u svrhu poticanja profesionalnog rasta i razvoja te zapošljivosti mladih, poput edukacija, karijernih savjetovanja, radionica za izradu životopisa i priprema za razgovore za posao. Inicijativa je u Hrvatskoj od 2013. godine dosegnula više od 2.300 mladih kroz razne programe pripreme za posao, a njih 100 je bilo uključeno direktno kroz programe prakse i pripravništva. Od 2019. godine održava se i regionalna trotjedna edukacija Summer's Cool, u koju su aktivno uključeni hrvatski studenti i diplomci.