Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Nestlé svakoga dana sudjeluje u životima milijarda ljudi: od poljoprivrednika koji uzgajaju naše sastojke, preko obitelji koje uživaju u našim proizvodima do zajednica u kojima postojimo i djelujemo te naposljetku - do utjecaja na okoliš o kojem svi ovisimo.

Naš pozitivan utjecaj na zajednicu usmjeren je prema omogućivanju zdravijeg i sretnijeg života pojedinaca i obitelji, pomoć u razvoju perspektivne i otporne zajednice te upravljanje prirodnim resursima na našem planetu i njihovo očuvanje za buduće naraštaje, s posebnim naglaskom na vodu.

Navedena područja međusobno su povezana i čvrsto ugrađena u svrhu postojanja naše korporacije: poboljšati kvalitetu života i pridonijeti zdravijoj budućnosti. Kako bismo osigurali potporu zdravijeg načina života, posvećeni smo ciljevima smanjenja udjela natrija, šećera i zasićenih masti te dodavanja zdravih sastojaka, poput žitarica bogatih vlaknima, povrća i mikronutrijenata hrani i piću svih kategorija.

Naša želja i ulaganje svih napora da dovedemo stvaranje zajedničke vrijednosti do najviše moguće razine jesu vrijednosti naše tvrtke, a sva nastojanja imaju korijen u poštovanju: poštovanju nas samih, poštovanju drugih, poštovanju raznolikosti u svijetu u kojemu živimo i poštovanju budućnosti.

Zajedno s poljoprivrednicima, dobavljačima i zajednicama u kojima djeluje, Nestlé stvara pozitivne učinke na okoliš i društvo. U prvom redu, to su suradnja s poljoprivrednicima na usvajanju praksi koje rješavaju klimatske promjene i povećavaju prihode za život, motiviranje dobavljača na zajedničkom putu prema nultoj stopi te sadnja 20 milijuna stabala svake godine, u sljedećih deset godina.

Znanjem, iskustvom i raspoloživim resursima, Nestlé će transformirati svoj asortiman u asortiman proizvoda sigurnih za potrošače i planet. Nestlé će ovaj cilj postići smanjenjem štetnih učinaka proizvodnih receptura, poboljšanjem načina mjerenja i upravljanja emisijama stakleničkih plinova te kretanjem u smjeru ugljično neutralnih brendova. To znači stvaranje nove ponude s niskim udjelom ugljika i preoblikovanje postojećih proizvoda pomoću sastojaka i procesa s manjim ugljičnim otiskom.