Bez obzira imate li dugogodišnje radno iskustvo ili ste tek diplomirali, imate mogućnost zaposlenja u tvrtki Nestlé. Ovdje pretražite radna mjesta.
Naša strategija za ambalažu
Želimo pomoći stvaranju budućnosti bez otpada.
Naša vizija je da nijedno od naših pakiranja ne završi na odlagalištu ili kao smeće. Pomažemo stvaranju budućnosti u kojoj pametno dizajnirana pakiranja, inovativni novi materijali, bolja infrastruktura za recikliranje i pakiranja koja se mogu ponovno koristiti ili nadopuniti, mogu spriječiti otpad na kopnu i u oceanima. Ovaj cilj je ambiciozan, ali mi smo odlučni.
Za to je potrebno sudjelovanje svih razina društva. Kao član inicijative New Plastics Economy zaklade Ellen MacArthur, aktivni smo u razvoju efikasnih sustava prikupljanja, sortiranja i recikliranja otpada u zemljama u kojima poslujemo. Globalni jaz u infrastrukturi je značajan i nije pod našom neposrednom kontrolom, ali radimo na izgradnji uspješnih sustava prikupljanja i oporabe resursa s partnerima diljem svijeta.
Aktivno zagovaramo usklađenu i bolju regulaciju i pozivamo vlasti da ubrzaju napredak u razvoju infrastrukture. Zagovaramo da UN-ov sporazum Treaty on Plastic Pollution bude zakonski obvezujuć što će, nadamo se, rezultirati novim, usklađenim nacionalnim propisima.
Kako radimo na smanjenju naše ambalaže
896.6
Kilotona
Naša strategija pakiranja temelji se na pet stupova
Naša strategija pakiranja temelji se na znanstvenim spoznajama i radu Nestlé Institute of Packaging Science koji je jedini istraživački institut takve vrste u prehrambenoj industriji. Osnovan je 2019. godine, a u njemu radi oko 50 stručnjaka koji rade na razvoju sljedeće generacije održivijih materijala za pakiranje. Institut pomaže u razvoju načina na koji se pakiranje dizajnira. Razvija sustave za nadopunu ili ponovnu uporabu pakiranja, dizajnira pojednostavljene ili reciklirane materijale za pakiranje te razvija visokoučinkovite barijerne papire te kompostabilne, biorazgradive materijale i materijale na bio bazi.
Naša strategija temelji se na pet stupova:
Manje ambalaže – smanjiti
Želimo koristiti manje materijala za ambalažu, uključujući manje plastike koja se prvi put proizvodi, što planiramo smanjiti za trećinu do 2025. godine u odnosu na baznu 2018. godinu.
Primjeri kako to radimo uključuju uklanjanje nepotrebnih plastičnih poklopaca, dodataka, slojeva i folija, te u nekim zemljama postupno ukidanje pakirnih predmeta koji se ne mogu reciklirati.
U Latinskoj Americi imali smo nekoliko inovacija u pakiranju: redizajnirali smo pojedinačne vrećice kave Nescafé i Mahler Bouillon kako bismo smanjili uporabu plastike u pakiranju za više od 200 tona.
U Kini je Nescafé smanjio težinu boca s gotovim napicima od kave čime se godišnje uštedi 1733 tone plastike.
Manje ambalaže – višekratna uporaba i punjenje
Da bismo smanjili potrebu za jednokratnim pakiranjima, radimo na uklanjanju plastike koja se ne može reciklirati i ulažemo u inovativne, alternativne sustave isporuke.
Mnoga od ovih rješenja već se koriste na tržištima diljem svijeta, uključujući punjive dozatore Indoneziji koji su razvijeni u suradnji s našim partnerom Algramo i neprofitnim inkubatorima Enviu. Novi sustavi su testirani za Milo i Koko Krunch u suradnji s lokalnim trgovcima u Indoneziji.
U Njemačkoj smo proveli pilot projekt sa start up kompanijom Circolution. Tim je u nekoliko trgovina prehrambenim proizvodima testirao nove standardizirane višekratne posude od nehrđajućeg čelika za Nesquik koje se mogu integrirati s postojećom infrastrukturom za povrat i čišćenje.
Vezano uz transportnom pakiranju, inovacije su nam pomogle zamijeniti plastičnu termosakupljajuću foliju na paletama te smo počeli koristiti višekratne kutije za otpremu.
Svjesni smo da treba učiniti još više i surađujemo s različitim radnim skupinama u lancu vrijednosti, poput Consumer Goods Foruma i zaklade Ellen MacArthur.
Bolje pakiranje - Redizajn
Surađujemo s drugim kompanijama u industriji kako bismo razvili nove materijale i rješenja za pakiranja.
Do kraja 2021. godine, uklonili smo sve plastične slamke iz naših proizvoda i razvili posebne papirnate kao alternativu.
U našem portfelju stalno procjenjujemo i testiramo naše materijale te uvodimo alternative, poput reciklabilnog papira za Maggi kocke za juhu u Francuskoj, kako bismo zamijenili omote koji su bili napravljeni od više materijala.
Želimo da sva naša plastična pakiranja budu dizajnirana za racikliranje i da postupno ukidamo materijale koji se ne mogu reciklirati. Do kraja 2023. godine 83,5% našeg plastičnog pakiranja bilo je dizajnirano za recikliranje.
Bolji sustav - Recikliraj
Diljem svijeta, gdje poslujemo, radimo i pomažemo da u okolišu ne bude plastičnog otpada
Podupiremo infrastrukturu za prikupljanje, sortiranje i recikliranje u zemljama u kojima se prodaju naši proizvodi i, u nekim zemljama, želimo prikupiti i reciklirati istu količinu plastike kao što je koristimo u našim proizvodima prema načelu "jedna tona unutra, jedna tona van".
Na primjer, u Maleziji se Nestlé udružio s gradom Petaling Jaya kako bi pokrenuo program prikupljanja i recikliranja od vrata do vrata kao dobrovoljnu inicijativu. Ovaj pilot program priznat je i od strane Programa Ujedinjenih naroda za okoliš (UNEP) i Ministarstva okoliša Malezije kao primjer najbolje prakse odvajanja na mjestu gdje otpad nastaje.
Bolji sustav – preispitivanje ponašanja
Rješavanje izazova plastičnog otpada zahtijeva promjenu ponašanja svih u lancu, uključujući Nestlé, maloprodajne partnere, dobavljače i potrošače.
Pokrenuli smo edukaciju o održivijem pakiranju za naše zaposlenike, a želimo educirati i potaknuti i druge kroz raznolike programe i kampanje kako bismo pomogli svima da zamisle budućnost bez otpada. Primjeri uključuju videozapise programa za prikupljanje kapsula Nespresso, digitalnu platformu Dove Lo Butto u Italiji koja pomaže kupcima da pronađu najbliže mjesto za odlaganje njihovog otpada od pakiranja te kampanje za edukaciju potrošača Nescafé Dolce Gusto u Njemačkoj i Meksiku.
U Sjedinjenim Američkim Državama, Nestlé Health Sciences je uklonio zaštitne poklopce za vitamine i dodatke prehrani koji se teško mogu prikupiti i reciklirati. Naši brendovi Pure Encapsulations i Atrium Innovations podržali su inovaciju digitalnom kampanjom.
U Brazilu, Francuskoj i Švicarskoj naši brendovi kave Nescafe Dolce Gusto i Nespresso su lansirali biorazgradive kapsule za kavu. Digitalna kampanja, zajedno s informacijama na pakiranju koje potiču odvajanje kućnog organskog otpada i biorazgradivih materijala, povećala je svijest među potrošačima.