Bez obzira imate li dugogodišnje radno iskustvo ili ste tek diplomirali, imate mogućnost zaposlenja u tvrtki Nestlé. Ovdje pretražite radna mjesta.
Prijavite moguće odstupanje
Recite nam što vas muči
Korporativna i provediva načela kompanije Nestlé odražavaju posvećenost kulturi pravilnog postupanja, kao neizostavnoj osnovi našeg poslovanja. Iskustvo korištenja Nestlé proizvoda od strane potrošača oduvijek je bilo u fokusu kompanije te su povratne informacije, kao i sami prigovori, iznimno korisni za Nestlé.
Kompanija Nestlé pridaje veliku pažnju ispravljanju eventualnih greški u poslovanju i uvažavanju mišljenja i prigovora svojih potrošača. Zato Nestlé sustav obavještavanja o usklađenosti s propisima i poslovnim principima „Recite nam“ djeluje kao komunikacijski kanal za korisnike i sve vanjske suradnike, a služi za prijavu mogućih slučajeva nepoštivanja korporativnih načela poslovanja.
VAŽNO: Obratite pažnju na to da bi se pritužbe vezane uz proizvode i usluge trebale prijavljivati kontaktiranjem tima podrške korisnicima. Kontaktiranjem podrške ostvaruje se direktan kontakt s timom specijaliziranim za rješavanje spomenutih odstupanja te se otvara manje prostora za eventualne propuste, koji bi se mogli dogoditi u procesu komunikacije.
Kako prijaviti moguće odstupanje?
Sustav „Recite nam“ dostupan je 24 sata dnevno, 365 dana u godini.
- Odaberite između popunjavanja internetskog obrasca ili ostavljanja poruke putem besplatnog telefonskog broja. Način postupanja s prijavama jednak je za obje mogućnosti.
Putem ove internetske stranice. - U oba slučaja dobit ćete zasebni broj prijave, koji je potrebno pohraniti na sigurno.
- Broj prijave vaš je osobni ključ za sustav „Recite nam“, koji korisnicima omogućuje praćenje napretka njihovog slučaja te ga je potrebno unijeti pri ponovnoj prijavi.
- Nestlé svakom problemu pristupa ozbiljno, a korisnike obavještava o svakom koraku napretka prijave tijekom cijelog procesa njene obrade. To znači da ćete o svakoj odluci donesenoj u individualnim koracima rješavanja vaše prijave biti detaljno i pravovremeno obavješteni.
- Napredak vašeg slučaja možete pratiti povratkom na web stranicu, koristeći se brojem prijave.
- Kompanija Nestlé posvećena je poboljšanju sustava „Recite nam“ te zadržava pravo na buduće promjene, stoga nam je vaša povratna informacija o radu samog sustava iznimno važna.