Biraj Zeleno

Biraj zeleno edukativna kampanja
Biraj zeleno cp


Nestlé nastavlja s poticanjem održivih životnih navika i odgovornijeg ponašanja prema okolišu

Problem zagađenosti otpadom i njegovo zbrinjavanje jedan je od trenutno najvećih problema na svijetu. Ekološka kriza ukazuje na sve brojnije oblike zagađenja zraka i vode što utječe na kvalitetu života ljudi.

Kao najveći proizvođač hrane na svijetu, Nestlé je svjestan svog utjecaja, stoga želimo predvoditi primjerom te ulažemo velike napore u zaštiti okoliša. Pred sebe smo stavili važne obveze kako bismo mogli odgovoriti i pozitivno utjecati na klimatske promjene. Transformiramo poslovanje i primjenjujemo vlastite resurse kako bismo potaknuli promjenu.

Na Nestlé putu do nulte stope obvezali smo se, između ostalog, da će se do 2025. godine 100% ambalaže svih naših proizvoda moći reciklirati ili ponovo upotrijebiti, da ćemo prepoloviti svoje emisije stakleničkih plinova do 2030. te da ćemo do 2050. postignuti nultu stopu emisije stakleničkih plinova, čime smo preuzeli najambiciozniji cilj Pariškog sporazuma - zadržavanje rasta globalne prosječne temperature ispod 1,5 °C.

Na našem putu do nulte stope, svakodnevno poduzimamo korake kako bismo se približili ostvarenju naših obveza i ambicija. Primjerice, radimo na uklanjanju sve plastike koju je teško ili nemoguće reciklirati, a već smo krenuli s povlačenjem plastičnih slamki iz naših proizvoda. Već smo kroz primjere pokazali kako smo u potpunosti usmjereni u transformaciju poslovanja – od nabave sirovina, proizvodnog procesa, distribucije pa do edukacije partnera i krajnjih potrošača. Inovacije s naglaskom na održivost poput SMARTIES, MAGGI Super Juha i NESCAFÉ dokaz su tome. 

Nestle Lokalno djelovanje i utjecaj

*klikni za punu rezoluciju fotografije

Lokalno djelovanje i utjecaj

 Ponosni smo na naše lokalne inicijative koje imaju zajednički cilj – stvaranje zajedničke vrijednosti te ostvarivanje vidljivih rezultata i pozitivnog utjecaja na društvo i zajednicu. 

Kroz naš projekt Vrtim Zdravi Film, koji se već deset godina provodi u osnovnim školama u Hrvatskoj, sve veći naglasak stavljamo i na očuvanje prirode te educiranje djece kako tome pristupiti odgovorno. U 2021., Vrtim Zdravi Film udružuje snage s javnozdravstvenim programom PETICA - igrom do zdravlja te smo proširili temu na održivost prehrambenog sustava i u edukaciju uključili više od 18.000 djece. 

Drugu godinu zaredom, provodimo i edukativnu kampanju Biraj Zeleno. Cilj kampanje je osvijestiti javnost o važnosti smanjenja količine upotrebe vode, mogućnosti višekratne upotrebe plastike te upravljanja otpadom, posebice otpadom od hrane. Aktivnostima kampanje želimo dodatno inspirirati naše građane kako bi malim svakodnevnim koracima doprinijeli pozitivnim ekološkim promjena. 

U prvoj godini kampanje, edukativni sadržaj koji su podijelili vodeći hrvatski influenceri, dosegao je više od 25.000 korisnika na društvenim mrežama. Ove godine nastavljamo u istom smjeru te su aktivnosti usmjerene prema educiranju još većeg broja milenijalaca, kojima je digitalna kampanja primarno namijenjena. Kampanju će vlastitim primjerima iz prakse podržati dizajnerica nakita Anita Dujić, glumica Petra Kurtela, ronioc Vitomir Maričić te influenceri Marko Medić, Martina Palić Mako i Pamela Smoljanić. Interaktivnim sadržajem na društvenim mrežama pokazat će da zaista svi možemo poduzeti male korake za važne ekološke promjene.

Kampanju i ovaj put podržava medijski partner HANZA MEDIA, dok ćemo s partnerima provesti prvo veliko istraživanje kojim će se ispitati stavovi poslovnog sektora o održivosti.

Kao i u svim ostalim aktivnostima, Nestlé aktivno potiče svoje zaposlenike na sudjelovanje i aktivni doprinos. Tako će i u sklopu ovogodišnje kampanje Biraj zeleno zaposlenici s obiteljima i prijateljima sudjelovati u eko akciji uređenja okoliša jedne zagrebačke gimnazije.