Sort by
Sort by

Mladi su poduzetnici i inovatori sutrašnjice i sljedeća generacija poljoprivrednika koji će prehraniti naše rastuće stanovništvo. Oni svojim svježim idejama, raznolikim perspektivama i energijom pomažu svojim zajednicama da napreduju.

Nestlé je predan njegovanju talenta, energije i snova mladih, kako bismo pomogli u ostvarivanju bolje budućnosti za svakoga. Ulaganje u mlade ključno je za uspješne, otporne zajednice te pomaže u izgradnji našeg poslovanja. Mladi pomažu pokrenuti promjene u kompaniji Nestlé. Na globalnoj razini, zapošljavamo stotine tisuća ljudi, a zbog mladih smo uvijek dinamični i konkurentni.

Svjesni smo činjenice da je mladima danas život izuzetno izazovan – 71 milijun mladih ljudi širom svijeta je nezaposleno, dok je više od pola milijarde potplaćeno ili ne nalazi izlaz iz nesigurnih i neizvjesnih poslova.

Putem globalne Nestlé inicijative Nestlé needs YOUth, pomogli smo pripremiti stotine tisuća mladih za rad, obučili i podržali više od 4 milijuna poljoprivrednika i pomogli 2 milijuna žena da razviju poslovne vještine.

Također, mladim diljem svijeta ponudili smo desetke tisuća pripravništva, prakse i mogućnosti zapošljavanja. I tu nećemo stati. Naša je ambicija pomoći 10 milijuna mladih u cijelom svijetu da imaju pristup boljim gospodarskim mogućnostima do 2030. godine.

Bolja zapošljivost mladih jedan je od prioriteta kompanije Nestlé i u Hrvatskoj.

Eurostat pokazuje kako je trenutno više od 3 milijuna nezaposlenih u Europi, a potreba za podrškom mladima veća je no ikad. Važno nam je biti aktivan član zajednice u kojoj poslujemo. U Hrvatskoj smo uključili više od 2.000 mladih u naše programe pripreme za posao i prakse, a više od 50 smo zaposlili u zadnjih pet godina. Novost je međunarodna praksa Nestlé Summer's Cool namijenjena studentima i diplomcima iz Hrvatske. Teorijsko znanje važna je podloga, no potrebna je praksa tijekom obrazovanja.

Tako mladi mogu bolje definirati željeni smjer karijere, tip kompanije i kulture u kojoj žele raditi. Učenje i praksa u međunarodnom okruženju na realan način pripremaju mlade za buduće zaposlenje, daju im mogućnost da svoje vještine pokažu izvan lokalnog tržišta, što pozitivno utječe na njihovo samopouzdanje i hrabrost. Također, to je prilika mladima da osjete korporativnu kulturu, način rada, ponašanja i komuniciranja u organizaciji.