Bez obzira imate li dugogodišnje radno iskustvo ili ste tek diplomirali, imate mogućnost zaposlenja u tvrtki Nestlé. Ovdje pretražite radna mjesta.
Bolja zapošljivost mladih - učestalo postavljena pitanja
-
Što na lokalnoj razini činite kako biste pomogli mladima u stjecanju potrebnih vještina kako bi bili konkurenti na tržištu rada?
Pandemija Covid-19 snažno utječe na društvo, posebno na mlade. Eurostat pokazuje kako je u Europi više od 3 milijuna nezaposlenih, a potreba za podrškom mladima veća je no ikad. Važno nam je biti aktivan član zajednice u kojoj poslujemo. U Hrvatskoj smo uključili više od 2.000 mladih u naše programe pripreme za posao i prakse, a više od 50 smo zaposlili u zadnjih pet godina. Novost je međunarodna praksa Nestlé Summer's Cool namijenjena studentima i diplomcima iz Hrvatske, kao i prvi podcast o zapošljavanju mladih TeenBiz 3u1 razgovori u suradnji s Poslovnim FM.
Dio je to većeg cilja. Naime, zajedno s 300 partnerskih kompanija u Savezu za mlade, obvezali smo se stvoriti 300.000 mogućnosti za razvoj karijere mladih diljem Europe, Bliskog Istoka i Sjeverne Afrike do 2025. Konkretno, Nestlé će stvoriti 40.000 mogućnosti za prvi posao, pripravništva i osposobljavanja.
-
Što predstavlja inicijativa Nestlé needs YOUth?
Inicijativa Nestlé needs YOUth predstavlja aktivnosti koje Nestlé, svjetski lider u proizvodnji hrane i pića, poduzima na tržištima na kojima djeluje, u svrhu poticanja profesionalnog rasta i razvoja te zapošljivosti mladih, poput edukacija, karijernih savjetovanja, radionica za izradu životopisa, pripreme za intervjue itd.
-
Kakve je rezultate inicijativa postigla u Hrvatskoj?
Inicijativa Nestlé needs YOUth u Hrvatskoj je, od 2013. godine, dosegla više od 2.300 mladih kroz razne programe pripreme za posao, a njih 100 je bilo uključeno direktno kroz programe prakse i pripravništva. Od 2019. godine održava se i regionalna edukacija Summer's Cool u trajanju od tri tjedna.
-
Koliko je mladih u Hrvatskoj zaposleno zahvaljujući inicijativi Nestlé needs YOUth?
U sklopu ove inicijative u Hrvatskoj je do sada zaposleno više od 50 ljudi mlađih od 30 godina.
-
Što je Savez za mlade?
Zbog trenutnih događanja u svijetu, potreba za podrškom mladim ljudima veća je no ikad prije. Kako bi ukazali na ovu problematiku i ponudili rješenja, Nestlé i 300 partnerskih kompanija u Savezu za mlade (Alliance for YOUth) zajedno rade na stvaranju novih poslovnih prilika za razvoj karijere mladih diljem Europe, Bliskog Istoka i Sjeverne Afrike do 2025. kroz programe pripravništva, osposobljavanja te otvaranje novih radnih mjesta.
-
Što je Nestlé Summer's Cool?
Nestlé Summer's Cool međunarodni je edukativni program za studente i diplomce iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Rumunjske i Bugarske. U okviru programa mladi imaju priliku tijekom tri tjedna učiti od naših stručnjaka iz područja prodaje, nabave, marketinga, e-poslovanja te komunikacija, kao i vještine vođenja, samosvijesti, komunikacije, fleksibilnosti, emocionalne inteligencije i kritičkog razmišljanja.
Praksa je plaćena i studenti dobivaju certifikat prilikom uspješnog završavanja programa. Posebnu vrijednost edukaciji daje i prilika mladima da kroz praksu primijene naučeno u formalnom obrazovanju.
-
Na koja područja potpore mladih Nestlé stavlja najveći fokus?
Nestlé svoju misiju potpore mladih provodi ulaganjem u tri osnovna područja:
- Agropoduzetništvo
- Poduzetništvo
- Zapošljivost
-
Nestlé je 2021. godine pokrenuo i regionalnu anketu o stavovima i navikama mladih kad je riječ o poslu. Kakvi su rezultati?
U sklopu inicijative za zapošljavanje mladih, Nestlé je pokrenuo regionalnu anketu o stavovima i navikama mladih do 30 godina kad je riječ o poslu, kako se snalaze s edukacijom na daljinu, faktorima koji najviše utječu na odabir potencijalnog poslodavca te svemu onome što im je važno u pogledu budućeg posla. Prilikom odabira poslodavca, mladima je visina primanja prioritet, nakon kojeg slijede mogućnosti usavršavanja i dostupnosti treninga unutar kompanije, posebno u dijelu digitalnog marketinga, kao i prilikama za napredovanje. Ono što je ohrabrujuće, jest činjenica da je čak 2/3 ispitanika odgovorilo da bi vrlo rado sudjelovalo u kolektivnim akcijama koje bi poslodavac organizirao u cilju zaštite životne sredine i prirodnih resursa.
-
Na Nestlé JI tržištu, 46,2 posto zaposlenika su milenijalci, a 2,5 posto pripada generaciji Z. Kako oni doprinose sadašnjim i budućim poslovnim izazovima?
Kod mladih do 30 godina primjećujemo da vole brze promjene, ako nisu zadovoljni nakon dvije godine traže novo, brže i fleksibilnije radno mjesto. Oni očekuju transparentnu i redovnu komunikaciju i povratnu informaciju te žele personalizirani pristup i fleksibilnost kad je riječ o organizaciji posla, kao što je rad na daljinu. Rado uče online, a važan im je i balans privatnog i poslovnog života, koji je u Hrvatskoj na višem mjestu nego u ostatku regije. Kako bismo zadovoljili potrebe novih generacija, imamo fleksibilno radno vrijeme koje omogućava balans između rada u uredu i rada od kuće te platformu za e-učenje koja nudi širok spektar modula iz svih aspekata poslovanja.
-
Koje vještine mladi trebaju razvijati kako bi se što bolje prilagodili tržištu rada?
Ključne vještine su kritičko razmišljanje, kreativnost, promišljanje o budućnosti te donošenje odluka na temelju šireg konteksta, ali i ulaganje u vještine povezane s razvojem tehnologije. Zato Nestlé pokušava što više mladih motivirati na sudjelovanje u edukaciji Nestlé Summer's Cool, gdje iz prve ruke mogu naučiti spomenute vještine i testirati svoje znanje u praktičnom dijelu edukacije, pod budnim okom mentora.