Nestlé “Vrtim Zdravi Film” je kampanja koja djeluje u sklopu globalne inicijative “Nestlé For Healthier Kids”, osmišljene radi pružanja pomoći 50 milijuna djece u stvaranju zdravih životnih navika do 2030. godine. Zajedno sa svojim partnerima, poput Hrvatskog saveza za školski sport, a pod pokroviteljstvom Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, deveta sezona projekta “Vrtim Zdravi Film” obuhvatila je više od 12.000 osnovnoškolaca iz 180 škola u Hrvatskoj. Cilj projekta je educirati djecu o važnosti pravilne i zdrave prehrane te svakodnevne fizičke aktivnosti.
“Nestlé for Healthier Kids” inicijativa jekoja pruža podršku roditeljima na putu prema odgajanju zdravije djece. Širom svijeta, Nestlé lansira hranjive proizvode kako bi zadovoljio prehrambene potrebe djece i pružio obrazovanje o prehrani kroz školski program, ali i svakodnevne savjete i hranjive recepte kao inspiraciju za roditelje.
Osim u sklopu školskog sustava, gdje je usmjeren na učenike sedmih razreda osnovnih škola, „Vrtim Zdravi Film“ uspješno provodi različite edukativne kampanje namijenjene široj javnosti. U prvom redu, aktivnosti projekta namijenjene su roditeljima i djeci, a pomažu im u svakodnevnim zdravijim odabirima te motivaciji i inspiraciji za zajedničko kuhanje i bavljenje tjelesnom aktivnošću. Od 2021. godine, snažan fokus stavljen je i na pitanje održivosti te su hrvatski osnovnoškolci dobili 2.000 sadnica za pripremu zdravih obroka, a nekoliko škola i kompostere za odlaganje biootpada. Uz pomoć chefova Mate Jankovića, Roberta Hromalića i Mario Mihelja Nestlé je polaznike programa educirao o smanjenju otpada od hrane, a roditeljima dao korisne savjete o iskorištavanju ostataka nakon obroka.