Sort by
Sort by

Nova komunikacijska kampanja za budućnost bez otpada

vid

Zagađenost okoliša plastičnim otpadom globalni je izazov s kojim se svi suočavamo, a u novoj komunikacijskoj kampanji kompanija Nestlé želi naglasiti da je malim, ali zajednički poduzetim koracima te inovativnošću moguće postići velike promjene koje će se pozitivno odraziti na okoliš.

U ovom trenutku, 64% Nestlé plastičnih pakiranja moguće je reciklirati, no dugoročni plan kompanije Nestlé je u potpunosti zamijeniti ambalaže svih proizvoda u ambalaže izrađene od materijala koji se mogu reciklirati ili ponovno koristiti, do 2025. godine. Unutar kompanije Nestlé veliki napori ulažu se u oblikovanje budućnosti bez otpada, zbog čega se zaposlenike kompanije svakodnevno potiče da svoje volonterske dane posvete prikupljanju otpada.

Nestlé se također obvezao da će pomoći u poboljšanju navođenja informacija o recikliranju na deklaracijama svojih proizvoda, kako bi potrošačima pomogao zbrinuti ambalaže na pravilan način.

Kompanija Nestlé aktivno radi na smanjenju plastičnog otpada koji dolazi od flaširane vode.Treba napomenuti i kako je za proizvodnju flaširane vode potrebno manje plastike većine drugih flaširanih pića. Nestlé Waters zahtijeva manje od 2,5 litre vode za proizvodnju litre proizvoda, dok je za litru piva potrebno oko 300 litara vode. No problem nastaje kada se samo jedna od svake dvije PET boce na svijetu reciklira. Zato kompanija Nestlé surađuje s drugim tvrtkama, javnim tijelima i nevladinim organizacijama na razvoju pravog kružnog gospodarstva za recikliranje i ponovnu upotrebu.

Korake koje kompanija Nestlé namjerava poduzeti u budućnosti, kako bi se količina otpada u okolišu svela na minimum, pogledajte u sljedećem videu.

Video