Sort by
Sort by

Poslovna načela

Vođena vrijednostima koja su zasnovana na poštovanju, zajedno s partnerima kompanija Nestlé doprinosi društvu u kojem djeluje i osigurava dugoročan uspjeh, pod jedinstvenim nazivom „stvaranje zajedničkih vrijednosti“.

Temelj svih napora kompanije Nestlé leže u maksimalnom povećamu zajedničkih vrijednosti ukorijenjenih u poštovanju: poštovanju prema sebi, poštovanju prema drugima, poštovanju raznolikosti svijeta u kojem živimo i poštovanju budućnosti.

Pozitivan utjecaj na društvo kompanije Nestlé usmjeren je na omogućavanje zdravijih i sretnijih života za pojedince i obitelji, na pomoć u razvoju naprednih i otpornih zajednica i na upravljanje prirodnim resursima planeta za buduće generacije. Ova područja utjecaja međusobno su povezana i čvrsto ugrađena u korporativnu svrhu kompanije Nestlé – otključavanje moći hrane u svrhu poboljšanja kvalitete života danas, ali i generacija koje dolaze.

Taj pozitivan utjecaj kompanija Nestlé trudi se postići kroz inicijative, poput:

  • Bolje zapošljivosti mladih
    Ulaganje u mlade ključno je za uspješne, otporne zajednice te pomaže u izgradnji poslovanja. Kompanija Nestlé na globalnoj razini zapošljava tisuće mladih, zbog kojih ostaje dinamično i konkurentno radno okruženje. Putem globalne inicijative “Nestlé needs YOUth” te programa pripravništva, prakse i mogućnosti zapošljavanja kompanija Nestlé pomogla je milijunima mladih iz cijelog svijeta.
     
  • Podrške zajednici
    Zajedno s poljoprivrednicima, dobavljačima i zajednicama u kojima djeluje, Nestlé stvara pozitivne učinke na okoliš i društvo. U prvom redu, to su suradnja s poljoprivrednicima na usvajanju praksi koje rješavaju klimatske promjene i povećavaju prihode za život, motiviranje dobavljača na zajedničkom putu prema nultoj stopi te sadnja 20 milijuna stabala svake godine, u sljedećih deset godina.
     
  • Rada na budućnosti bez otpada
    Nestlé je svjestan svoje uloge u oblikovanju održivije budućnosti planete. Kompanija ulaže u inovacije povezane s pakiranjem, alternativne sustave dostave i nove poslovne modele koji pomažu pri prestanku odlaganja otpada na odlagalištima i smanjuju štetne emisije ugljika. Poboljšanje infrastrukture za gospodarenje otpadom na tržištima na kojima posluje, prelazak na pakiranja koja pomažu u smanjenju otpada, smanjenje otpada od hrane u kućanstvima, ali i edukacija javnosti predstavljaju samo djelić truda koji kompanija svakodnevno ulaže kako bi se kretala ka boljoj i zdravijoj budućnosti.

Više o svakoj od ovih inicijativa saznajte odabirom jednog od članaka u ovom odjeljku, naslovljenih na željenu temu.

Za dodatna pitanja vezana uz temu poslovna načela kompanija, kontaktirajte Nestlé pomoću podataka navedenih u odjeljku “Obratite nam se” ili putem Nestlé Adriatic kanala na službenim društvenim mrežama.