Sort by
Sort by

Što Nestlé poduzima kako bi ograničio oglašavanje hrane i pića djeci?

djeca u školi


Nestlé se pridržava strogih standarda za oglašavanje i marketing djeci. Kompanija Nestlé želi da sva djeca imaju zdrav početak života i ne oglašava se djeci mlađoj od šest godina.

Hranu i piće koji su dio hranjive i uravnotežene prehrane Nestlé oglašava starijoj djeci (u dobi od 6 do 12 godina). Ti proizvodi moraju ispunjavati kriterije EU-a za prehranu u skladu s Nestlé politikom o marketinškoj komunikaciji s djecom.

U skladu s vlastitom politikom, Nestlé djeci ne oglašava kekse, poslastice koje sadrže šećer i čokoladu.

Koja je Nestlé politika prema oglašavanju hrane i pića u školama?

Nestlé politika oglašavanja djeci pokriva oglašavanje u školama, kako bi se djeci u dobi od 6 do 12 godina pomoglo da imaju zdravu i uravnoteženu prehranu. Svi proizvodi koji se prodaju u osnovnim školama moraju zadovoljavati prehrambene standarde EU-a, druge regionalne ili nacionalne propise ili pravila Nestlé prehrambene zaklada što god je strože. Pridržavanje ovih politika od strane kompanije Nestlé provjeravaju neovisne i renomirane revizorske tvrtke: molimo pročitajte Procjenu usklađenosti oglašavanja djeci provedenu u Indiji 2019. godine.

Na koji način u školama potičete zdravu prehranu i tjelesnu aktivnost?

Nestlé Healthy Kids globalni je program koji godišnje dosegne više od 8 milijuna djece u 84 zemlje. Program se temelji na suradnji s partnerskim organizacijama na podizanju osviještenosti o zdravoj prehrani i zdravlju kod djece školskog uzrasta.

Nestlé kroz svoje brendove godinama promovira fizičku aktivnost kod djece.

Zašto vaša partnerstva s nogometnim klubom Barcelona uključuju Milo i Nesquik?

Kroz partnerstvo s nogometnim klubom Barcelona Nestlé djeci promovira zdraviji način života i tjelesnu aktivnost. Milo vodi masovne sportske programe za 22 milijuna djece u cijelom svijetu, a partnerstvo uključuje Nesquik u Europi, Bliskom Istoku i Africi.

I Milo i Nesquik potiču zdrave prehrambene navike, aktivnu igru i tjelesnu aktivnost, a njihovi prehrambeni profili u sukladnosti su s važećim prehrambenim kriterijima.

Kako opravdavate vašu upotrebu likova kao što je Nesquik zeko?

Nestlé likovi koriste se isključivo za promociju zdravog i aktivnog načina života za djecu do 12 godina. Povijesno gledano, takve likove Nestlé je oduvijek koristio kako bi svoje proizvode učinio prepoznatljivima među konkurencijom.