Voda
Nestlé vjeruje da je pristup vodi osnovno ljudsko pravo te da je ključno da ona bude dostupna svima, zbog čega je 2010. uključio priznavanje i poštivanje prava ljudi na vodu u svoja načela poslovnog ponašanja, prije nego što je to službeno priznao UN. Tvornice i dobavljači kompanije Nestlé poštuju pravo lokalnih zajednica na vodu, a kompanija smatra da izvorska voda može biti obnovljiv resurs, ako se njome pravilno upravlja. Kako bi odgovorila na potrebe krajnjih potrošača, kompanija Nestlé uspostavila je snažan, održiv proces upravljanja vodama - od pažljivog odabira izvora, do redovitog praćenja i analize podataka o izvorima vode i okolišu. To pomaže u održavanju zdravlja i dugoročne održivosti izvora i povezanih zaliha površinske i podzemne vode, uključujući obližnje bunare. Na tržištima na kojima puni i prodaje vodu, Nestlé zapošljava stručnjake iz područja hidrogeologije, inženjerstva i druge znanstvenike čiji je fokus osigurati dugoročnu održivost izvora vode.
Napori kompanije Nestlé, kao i njezinog glavnog direktora usmjereni su na to da pristup vodi postane osnovno pravo svakog čovjeka. Svatko, svugdje u svijetu, ima pravo na čistu, zdravu vodu za piće i higijenu. Nestlé je predan ovom gorućem problemu i poziva druge da se pridruže. Jedan konkretan korak koji kompanija može poduzeti je, na primjer, sudjelovanje u standardu upravljanja vodom Saveza (AWS). Ovaj model osigurava najbolju praksu u odgovornom korištenju slatke vode. Nestlé blisko surađuje s Alijansom na procjeni rizika i potreba kako bi mogao usredotočiti svoje napore tamo gdje je najvažnije.
Ako imate dodatna pitanja o tome kako Nestlé osigurava pristup vodi, kao osnovno ljudsko pravo, na tržištima na kojima posluje, kontaktirajte nas pomoću podataka navedenih u odjeljku “Obratite nam se” ili putem Nestlé Adriatic kanala na službenim društvenim mrežama.