Sort by
Sort by

Ljudska prava

Kompanija Nestlé svjesna je svoje uloge u postavljanju tržišnih standarda poštivanja ljudskih prava na svakom tržištu na kojem posluje. Poštivanje ljudskih prava u poslovnim aktivnostima jedno je od Načela korporativnog poslovanja kompanije Nestlé, koja u potpunosti podupire novi Okvir Ujedinjenih naroda i Vodeća načela o poslovanju u ljudskim pravima. Cilj kompanije je pružiti primjer najbolje prakse poslovanja, uz poštivanje ljudskih prava, na korporativnoj i marketinškoj razini.

Zaposlenici i suradnici kompanije Nestlé njezina su najveća vrijednost i pokretačka snaga te ih podržava na razne načine. Uz kontinuirane edukacije, koje radnicima omogućuju kompetentnost na radnom mjestu, Nestlé je posvećen otvorenom dijalogu sa zaposlenicima te podržava kolektivni dijalog, kao i pregovore sa sindikatima i drugim reprezentativnim udrugama, gdje god se primjenjuju lokalni zakoni te vjeruje da dobavljači trebaju imati slobodu udruživanja i kolektivnog pregovaranja, osim ako je drugačije propisano vladinim politikama ili drugim normama.

S obzirom na to da kompanija Nestlé posluje na 191 tržištu, uvijek postoji mogućnost nepravilnosti. No kompanija se svojim načinom poslovanja trudi predvidjeti i spriječiti te nepravilnosti te ih momentalno i dugoročno odstraniti, gdje god se pojave. Neki od mehanizama borbe protiv iskorištavanja radnika na tržištu rada kompanije Nestlé podrazumijevaju praćenje i sanaciju dječjeg rada, obnavljanje i izgradnju škola, izgradnju infrastruktura za pristup osnovnom obrazovanju, suspenzijom partnera koji se ne pridržavaju Nestlé pravila o pravima radnika te na brojne druge načine.

Na ovoj stranici možete pronaći više informacija o spomenutim inicijativama za poštivanje ljudskih prava kompanije Nestlé te odgovore na najčešće postavljana pitanja, vezana uz temu.

Ako ovdje niste pronašli odgovor na svoje pitanje, kontaktirajte nas pomoću podataka navedenih u odjeljku “Obratite nam se” ili putem Nestlé Adriatic kanala na službenim društvenim mrežama.