Sort by
Sort by

Koristi li Nestlé prisilni rad u svom opskrbnom lancu morskih plodova?

ribe


S kojim izazovima se susrećete vi i druge tvrtke prilikom nabave morskih plodova u Tajlandu za hranu i proizvode za njegu kućnih ljubimaca?

Nažalost, nijedna tvrtka koja morske plodove nabavlja iz Tajlanda ne može jamčiti da je iz svog opskrbnog lanca u potpunosti eliminirala praksu prisilnog rada ili povrede ljudskih prava, zbog široke raširenosti tih problema.

Ipak, kompanija Nestlé je 2015. pokrenula Akcijski plan (pdf, 650Kb) za rješavanje neprihvatljivih praksi te je uvjerena da proizvodi plodova mora iz problematičnih tajlandskih ribarskih brodova ne ulaze u njen opskrbni lanac.

Koje su ključne mjere u vašem Akcijskom planu za plodove mora?

Nestlé nastavlja s primjenom Akcijskog plana s dobavljačima i drugim partnerima. Ključne mjere plana uključuju sljedeće:

  • Koordinaciju uspostave tima za reagiranje, koji će pomoći u zaštiti tajlandskih ribarskih radnika u opasnosti.
  • Pokretanje mehanizma za pritužbe, kako bi radnici mogli anonimno prijavljivati zlouporabe.
  • Uvođenje programa verifikacije za ribarske brodove, koji procjenjuje uvjete rada i života.
  • Obučavanje vlasnika brodova i kapetana o minimalnim standardima i boljoj sljedivosti, kako bi se osigurao bolji nadzor nad dobavljačima.

Hoćete li raskinuti komercijalne odnose s dobavljačima koji nisu poduzeli dostatne mjere?

Nestlé pristup prema dobavljačima temelji se na suradnji s njima na rješavanju problema u nabavi sastojaka. Za morske plodove u Tajlandu, Nestlé i dobavljači obvezuju se poduzimati mjere u vezi s pitanjima koja su istaknuta u izvješću Verité. Kroz svoj Akcijski plan i Nestlé Standard o odgovornom nabavljanju Nestlé osigurava poštivanje minimalnih standarda i javno izvješćuje o napretku.