Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Nestlé poziva Hrvate da otpad od hrane pretvore u ljubav

Iz domova mjesečno bacimo oko 12 kilograma hrane, što je jednako 30 odrezaka, 133 pakiranja čokolade ili 150 porcija lisnate salate

Biraj zeleno - ambasadore

Nestlé Adriatic na Međunarodni dan osviještenosti o gubicima i otpadu od hrane pokreće treću sezonu edukativne kampanje Biraj Zeleno koja ove godine dobiva ekstenziju „Više ljubavi, manje otpada od hrane“. Kampanja je usmjerena na podizanje svijesti o važnosti smanjenja otpada od hrane u kućanstvima.

Prema podacima Statističkog istraživanja o otpadu od hrane u RH, iz domova u Hrvatskoj baca se gotovo 3 kilograma otpada od hrane tjedno. Od navedene količine, svaki član kućanstva tjedno baci 40 posto hrane koja je mogla biti konzumirana, gotovo 15 posto kućanstava nikad ne iskoristi ostatke obroka za pripremu novog obroka, a njih 24 posto to čini rijetko. Suprotno uvriježenom mišljenju, više od 50 posto ukupnog otpada od hrane stvaramo kod kuće. Slijede prerada hrane, proizvodnja i ugostiteljski objekti, a se najmanje baca hrana iz trgovina.

 

Biraj zeleno

Biraj Zeleno završit će podjelom besplatnih studentskih obroka pripremljenih prema zero food waste principima. Obroke će osmisliti i pripremiti chef  Mate Janković.

 

Mate Janković

Osim chefa Jankovića, koji je bio i prepoznatljivo lice kampanje Chefovi Vrte Zdravi Film, ovogodišnji ambasadori kampanje Biraj Zeleno su Marina Matijević, koja stoji iza inicijative Ja, bolji građanin te influencer Ismael Hadžić. Svatko će o temi smanjenja otpada od hrane pričati iz vlastite perspektive – Mate stručne, Marina aktivističke, a Ismael iz perspektive generacije Z.

Ambasadori će pozvati pratitelje da ispod objava na društvenim mrežama ostave komentare sa savjetima za smanjenje otpada od hrane, a Nestlé će komentare multiplicirati i “pretvoriti” u obroke. Cilj je doseći brojku od 500 savjeta građana, koji će biti pomnoženi s tri i tako postati nutritivno uravnoteženi obroci za 1.500 studenata.

Više informacija potražite na stranicama kampanje i Facebooku kompanije Nestlé.