Sort by
Sort by

Što poduzimate kako biste smanjili količinu šećera u svojim proizvodima?

šećer

 

Između 2000. i 2013. Nestlé je smanjio količinu šećera u proizvodima za 32 %, s posebnim naglaskom na hrani za djecu. Od 2017. godine kompanija Nestlé smanjila je dodane šećere u svojim proizvodima za 5,1 %.

Godine 2014. Nestlé se obvezao smanjivanju količine šećera u za dodatnih 10 % do 2016. godine, u proizvodima koji ne zadovoljavaju Nestlé kriterije. Do kraja 2016. godine šećer u tim proizvodima smanjen je za 39.000 tona (prosječno 8 %).

Svoje nutritivne kriterije Nestlé temelji na znanstvenim i javnozdravstvenim preporukama Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) i drugih vodećih međunarodnih i nacionalnih institucija.

Sedam posto cjelokupnog asortimana Nestlé proizvoda trenutno ne zadovoljava stroge Nestlé kriterije za šećer, iako mogu biti zdraviji od proizvoda konkurencije.

Nestlé nastavlja smanjivati količinu šećera u svojoj hrani i piću što je brže moguće. Neki tvrde da to nije dovoljno brzo, ali važno je to učiniti na pravi način. Hrana mora biti hranjiva i ukusna.

Iako je Nestlé usredotočen na smanjivanje šećera u proizvodima, važno je razlikovati šećer koji se prirodno nalazi u voću, povrću ili mliječnim proizvodima i dodani šećer koji se, kao što mu ime govori, može dodati radi pojačavanja okusa. Fokus kompanije Nestlé upravo je na smanjenju dodanog šećera.

Sa svojim proizvodima s manje šećera, kompanija Nestlé postavila je standarde na brojnim tržištima na kojima posluje, među ostalim:

  1. Nestlé je 2018. godine predstavio Milkybar Wowsomes, prvu čokoladicu koja je u svom sastavu sadržavala novi strukturirani šećer, koji je pomogao smanjiti udio šećera u proizvodu za 30 % u odnosu na slične proizvode na tržištu.
  2. Nestlé Indonezija 2018. godine na trište je lansirao novi recept za Milo, pripravak za čokoladno piće, s 25 % manje šećera.
  3. Iste godine Nestlé je pokrenuo globalnu inicijativu s ciljem pomoći 50 milijuna djece da žive zdravijim životima do 2030. godine, naziva Nestlé za zdraviju djecu. Putem nje kompanija Nestlé obvezala se uključivanju još većeg udjela voća, povrća, žitarica bogatih vlaknima i mikronutrijenata, kao i nastavak smanjenja šećera, soli i zasićenih masti u svojim proizvodima.