Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Povijest

Nestlė je u Hrvatskoj prisutan već dugi niz godina. Prvi podaci datiraju iz vremena kad je Hrvatska bila u sklopu Kraljevine SHS. Predstavništvo se nalazilo na Trgu bana Jelačića, a glavni uvozni proizvodi bili su dječje brašno, danas poznatije kao zamjensko mlijeko za novorođenčad, i čokolada

Švicarska tvrtka Sociėtė pour l'Exportation des Produits Nestlė 1996. godine otvara svoja predstavništva u Hrvatskoj i Srbiji, a godinu dana kasnije otvaraju se predstavništva u Bosni i Hercegovini te Makedoniji. U predstavništvima u cijeloj regiji tada je bilo tek desetak zaposlenih.

Tvrtka Nestlé Adriatic osnovana je 2003. godine, a uključuje tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore, Kosova i Slovenije sa sjedištem u Zagrebu. Na tržištu regije nudi svjetski poznate robne marke: NESCAFÉ, THOMY, MAGGI, NESQUIK, KITKAT, SMARTIES, LION, PURINA i NESTLÉ žitarice.

Potkraj 2003. u Zagrebu je osnovana tvrtka Nestlé Adriatic d.o.o., kao središnji ured za čitavu regiju, koji je objedinio sva dotadašnja predstavništva.

Početkom 2011. godine Slovenija je postala dio Nestlé Adriatic regije.

Krajem 2017. tržišta Adriatic regije se zajedno s Bugarskom i Rumunjskom spajaju u tržište Nestlé Jugoistočna Europa.

Bez obzira na rast tvrtke kroz mnogobrojne akvizicije, istraživanje i razvoj prehrambenih proizvoda i dalje su jedna od osnovnih djelatnosti unutar tvrtke. Istraživanja tvrtke Nestlé usmjerena su na prehranu koja će smanjiti rizik od bolesti današnjice, poput pretilosti, dijabetesa i krvožilnih bolesti. U sastav grupacije Nestlé ulazi i 34 istraživačkih centara te se godišnje Nestlé ulaže više od 1,74 milijarde švicarskih franaka u istraživanje i razvoj.