Sort by
Sort by

Prva polovica 2012. godine stabilna, potvrđena godišnja očekivanja

Natrag na objave za medije
Zagreb

U četvrtak, 9. kolovoza, objavljeni su rezultati prve polovice 2012. godine.

  • Prihodi od prodaje iznose 44,1 milijarde švicarskih franaka (CHF) što predstavlja  organski rast od 6,6%, odnosno realni unutarnji rast od 2,9%
  • Trgovinska operativna dobit iznosi 6,6 milijardi CHF (+6,3%), marža 15,0% (-10 bps)
  • Organski rast na tržištima u nastajanju iznosio je 12,9%, koje je u razvijenim tržištima bio 2,6%
  • Zarada po dionici (eng. Underlying earnings per share) iznosi 1,63 CHF što je  porast od 12,4% - mjereno u stabilnim valutama
  • Operativni novčani tok cijele grupacije iznosi 5,1 milijarde CHF, što predstavlja značajan porast u usporedbi s 2,1 milijarde CHF iz prve polovice 2011
  • Potvrdila su se godišnja očekivanja: organski rast od 5 do 6 posto uz poboljšane marže i temeljne zarada po dionici (u stabilnim valutama)
  • U Zoni Europa, robne marke „milijarderi“ kao što su Nescafe, KitKat i Herta te inovacijske platforme, kao što je Nescafe Dolce Gusto, nastavile su rast u svojim kategorijama. Dobar rast imao je sladoled u Grčkoj, Rusiji i Italiji, međutim u Sjevernoj Europi sezona je nešto lošije započela. Naši proizvodi po popularnim cijenama, primjerice Nescafe 3-u-1 i Pirulo Jungly sladoled, nastavili su rasti znatno iznad prosjeka Zone. Cijela Petcare kategorija (proizvodi namijenjena kućnim ljubimcima) je u snažnom zamahu, dok su ključne robne marke poput Gourmet, ONE, Pro Plan i Felix, imale sjajne rezultate.
  • Srednja i Istočna Europa (ukrajinsko, Adriatic regija, rumunjsko tržište) nastavila je sa snažnom izvedbom. U Rusiji, gdje su uvjeti poslovanja već duže vrijeme teški, počeli smo se dizati.

Paul Bulcke, Nestlé CEO: "Naši polugodišnji rezultati pokazuju važnost naše strategije u otežanim okolnostima, te ukazuju na naše brzo i disciplinirano izvršenje te strategije, kao i donošenje pravih odluka u pravo vrijeme. Mi i dalje potičemo inovativnost na globalnoj razini, u rasponu od popularno pozicioniranih proizvoda do visoko luksuznih ponuda. Neprestano pronalazimo suvremene načine ulaska na tržišta kako bi dosegli nove potrošače, te koristimo nove medije kako bi unaprijedili našu izravnu interakciju s potrošačima kao i povrat ulaganja u naše brendove. Ovaj pristup rezultirao je profitabilnim rastom na oba tržište – razvijenom i onom u nastajanju. Naš dobar rast u prvoj polovici i operativna profitna marža, zajedno s našim naglaskom na učinkovitost kapitala, ponovo nam omogućavaju da potvrdimo cjelogodišnja očekivanja od naše kompanije."


Puni izvještaj možete pronaći na www.nestle.com.