Povodom Međunarodnog dana obitelji, Nestlé je najavio pokretanje globalne inicijative “Nestlé za zdraviju djecu”. Program uključuje razvoj zdravijih proizvoda u budućnosti kao i savjetovanje obitelji o namirnicama i vježbanju. Cilj je da do kraja 2030. godine 50 milijuna djece vodi zdraviji život.
Od svog osnutka, Nestlé je posvećen tome da pomogne roditeljima i skrbnicima u pružanju pravilne prehrane svojoj djeci. Novom inicijativom Nestlé će ubrzati transformaciju svog portfelja hrane i pića širom svijeta. Samo tijekom 2017. godine kompanija je lansirala više od 1.000 novih proizvoda kako bi zadovoljila nutritivne potrebe djece. Iste godine osigurala je 174 milijarde serviranja obogaćene hrane i pića u 66 zemalja u kojima ljudi nemaju esencijalne mikronutrijente poput željeza, joda i vitamina A.
Mark Schneider, direktor kompanije Nestlé, poručio je: "Djetinjstvo je vrijeme kada se formiraju životne navike. Želimo pomoći roditeljima u biranju zdravijih odluka za svoju djecu. Upravo zbog toga ubrzavamo naše napore da podržimo obitelji u procesu odgoja zdravije djece i pozivamo druge da nam se pridruže u ovoj inicijativi."
Nestlé svake godine reformulira oko trećinu portfolija svojih proizvoda. Kompanija će koristiti svoje vodeće inovativne sposobnosti za daljnje unapređivanje hrane i pića za djecu s još više voća, povrća, vlakana bogatih cjelovitim zrnom i mikronutrijenata.
U Hrvatskoj se provodi program Vrtim Zdravi Film i on je dio globalne Nestlé inicijative Healthy Kids koja se provodi u 80 zemalja i uključuje više od 300 partnera – sportskih udruženja, nutricionista, javno-zdravstvenih institucija, koji ulažu značajne napore kako bi educirali milijune djece godišnje o ovim važnim temama. Projekt se u Hrvatskoj implementira već sedmu sezonu i u njemu je do sada sudjelovalo više od 24.000 osnovnoškolaca, a njihovo prosječno znanje iz godine u godinu povećava se za 15 posto.
Tijekom proteklih desetljeća, Nestlé je poboljšao prehranu kroz svoj asortiman proizvoda. Nestlé se, zahvaljujući svojoj namjeri da poboljša kvalitetu života i doprinese zdravijoj budućnosti, obavezao da će ovo dodatno ubrzati. Do 2020. godine kompanija će:
- Dodati najmanje 750 milijuna porcija (80g) povrća u svoje proizvode;
- Dodati najmanje 300 milijuna porcija (16g) bogatih vlakana, orašastih plodova i sjemenka u svoje proizvode;
- Reducirati postotak šećera za 5%. Od 2000. kompanija je reducirala šećere za 34%;
- Reducirati postotak soli za 10%. Od 2005. kompanija je reducirala soli za 20%;
- Ispuniti obećanje iz 2014., reducirati zasićene masti za 10% u svim relevantnim proizvodima koji ne odgovaraju WHO standardima.
Nestlé će, također, poboljšati programe i online usluge osmišljene tako da roditeljima i skrbnicima pruže više znanja o prehrani, zdravim receptima i praktičnim savjetima. Tijekom 2017. godine preko 300 partnerstva širom svijeta pomoglo nam je da dosegnemo više od 14 milijuna djece.
Za više informacija o tome što Nestlé radi za zdraviju djecu: https://www.nestle.com/healthierkids
Za više informacija o Nestlé obavezama: Nestlé in Society