Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

NESTLÉ DODIJELIO 10.000 KUNA NAJBOLJIM STUDENTIMA

Natrag na objave za medije
Zagreb

Tvrtka Nestlé Adriatic uručila je nagrade pobjedničkim timovima koji su u sklopu natjecanja Case Study Competition razvili najbolja poslovna rješenja. Najboljem timu studenata Nestlé je dodijelio 10.000 kuna, dva drugoplasirana tima nagrađena su sa po 5.000 kuna, trećeplasirani tim s 3.000 kuna, a svi finalisti su uz novčane nagrade osvojili i mogućnost prakse u tvrtki.

Nestlé je u sklopu ovog projekta postavio poslovni izazov u kojem je zadatak bio osmisliti marketinšku strategiju za dobro poznati brend NESCAFÉ 3in1, s naglaskom na nove medije. Pobijedio je tim u sastavu Katarina Pavlović, Martina Saulović, Anita Brailo i Saša Škrabić. Njihovo cjelovito rješenje uključivalo je istraživanje tržišta, rađeno na 430 ispitanika, kao i detaljnu marketinšku i digitalnu strategiju upotpunjenu odličnim vizualima po kojima se ovo poslovno rješenje  istaknulo od ostalih.

„Četvrtu godinu za redom Nestlé sudjeluje u Case Study Competitionu i rado podržava inicijative poput ove. Iznimno smo zadovoljni jer svake godine dobivamo sve kvalitetnija poslovna rješenja što pokazuje da su studentima naši poslovni izazovi zanimljivi. Za nas je ovo, ujedno, i odlična prilika da prepoznamo studente s najboljim idejama i omogućimo im daljini razvoj kroz praksu u stvarnom poslovnom okruženju.“ – izjavila je Ivana Les, Brand Manager za kategoriju NESCAFÉ 3in1.

Case Study Competition je natjecanje u rješavanju poslovnih izazova kojim studentska udruga eSTUDENT povezuje poduzeća iz različitih industrijskih grana s najboljim studentima svih fakulteta.  Nagradu najboljima uručili su predstavnici tvrtke Nestlé - Emilija Spajić iz odjela ljudskih potencijala i Matea Budić iz odjela marketinga, koje su ujedno bile i članice žirija u ovom projektu.