U sklopu nagradnog natječaja pod nazivom „Iznad oblaka“ NESCAFÉ 3in1 nagradio je svoje potrošače letom u balonu iznad Zagreba. Devet sretnika dobilo je priliku da sa svojim najboljim prijateljima dožive ovo nezaboravno iskustvo.
,,Ideju za ovu neobičnu nagradu dobili smo od samih potrošača NESCAFÉ 3in1. Početkom godine organizirano je natjecanje studenata u rješavanju poslovnih izazova, a u kojem je zadatak bio osmisliti marketinški plan za dobro poznati brend NESCAFÉ 3in1. Let balonom bio je predložen kao jedan od načina povezivanja mladih avanturista, potrošača NESCAFÉ 3in1 sa svojim omiljenim brendom.'' – izjavila je Tatjana Munjas, voditeljica marketinga Nestlé Adriatic za Hrvatsku.
Tako su sretni dobitnici nagradnog natječaja letjeli balonom na visini i do 1.000 metara te su imali priliku uživati u panoramskom pogledu na Zagreb i okolicu.