Svoj bogati asortiman kavovina NESCAFE je u listopadu obogatio s dva nova okusa: 3u1 Macchiato i 2u1 Espresso.
Poznato je kako je kava, poslije vode, najpopularniji napitak i neizostavni dio naše svakodnevice. Slično pokazuje i istraživanje GfK grupe provedenog za Nestlé prema kojemu potrošači ispijanje kave povezuju s druženjem, razbuđivanjem, uživanjem, vremenom koje posvećujemo sebi te s prednostima jednostavne pripreme.
25% ispitanika istaknulo je tako brzinu pripreme kao glavni razlog konzumacije 3u1 i 2u1 rješenja, a veliki postotak ljubitelja od kave očekuje da ih razbudi i da im energiju za radne zadatke tijekom dana. Upravo su ti rezultati bili poticaj za lansiranje snažnog napitka intenzivnog okusa – NESCAFÉ 2u1 Espresso.
Kod 23 % mlađe populacije 3u1 predstavlja prvi susret s ritualom ispijanja kave. Za taj prvi susret s kavom pripremili smo iznimno blagi, mliječni okus kave – NESCAFÉ 3u1 Macchiato.
NESCAFÉ svoj asortiman prilagođava ukusima lokalnih potrošača stoga ne čudi činjenica kako u svijetu postoji više od 200 različitih okusa NESCAFÉ-a.
Na vama je da odlučite da li ste za NESCAFÉ 3u1 Macchiato ili NESCAFÉ 2u1 Espresso, ali jedno je sigurno, uz NESCAFÉ okuse, užitak je siguran.