Istraživanje provedeno među 70.000 potrošača na 15 velikih međunarodnih tržišta pokazalo je da se Nestlé nalazi u top pet najomiljenijih brendova na svijetu, s tim da je i najviše rangirana kompanija iz segmenta proizvodnje hrane i pića. Ovo rangiranje svjetskih kompanija rezultat je desetogodišnjeg istraživačkog projekta, koji je uključio i rezultate istraživanja o 600 najvećih svjetskih korporativnih brendova.
„Good Food, Good Life je obećanje kojim se obvezujemo da svaki dan i posvuda unapređujemo živote naših potrošača dobrom hranom i napicima. Veliki napori koje naši zaposlenici ulažu kako bi ostvarili ovo obećanje rezultiraju odličnim rezultatima te, kao što i istraživanja pokazuju, osvajaju potrošače“ – komentirao je Patrice Bula, izvršni potpredsjednik kompanije Nestlé za marketing.
Svaki dan Nestlé proizvede oko milijardu proizvoda koji se prodaju u skoro svakoj zemlji na svijetu. Kao vodeća svjetska kompanija u segmentu prehrane, zdravlja i zdravog života, Nestlé stvara proizvode koji nude potrošačima ukusniji i zdraviji izbor, i to već gotovo 150 godina. U 2012. godini globalna prodaja bila je veća od 92 milijarde švicarskih franaka, a 43 posto od te prodaje ostvareno je na tržištima u razvoju.
U istraživanju koje je proveo APCO Insight, globalna kompanija za istraživanje javnog mnijenja, identificirano je osam različitih emocija koje uključuju ponos, razumijevanje i radoznalost, a koje su od ključnog značaja za uspješnu komunikaciju brenda. Nestlé je u navedenom istraživanju postigao najviše rezultate u relevantnosti i razumijevanju. Najomiljeniji brend prema ovom istraživanju je Walt Disney, nakon kojeg slijede Yahoo, Google i Sony.
Jedan od razloga za iznimno visoko rangiranje kompanije Nestlé su i napori koje kompanija ulaže u razvoj internih alata za „Izgradnju brenda na Nestlé način“ (Brand Building the Nestlé Way), a koji pružaju okvire i smjernice za izgradnju snažnih brendova koji će se svidjeti potrošačima. Uz to, značajna sredstva ulažu se u digitalne i društvene medije kako bi zajedno činili zaokruženu komunikacijsku cjelinu. Tako danas Nestlé u regiji ima 20 internetskih stranica posvećenih brendovima te 28 Facebook stranica koje zajedno imaju više od 1.500.000 fanova.