Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Nestlé objavio rezultate za prvo polugodište 2021. godine

Nestlé objavio rezultate za prvu polovicu 2021. godine
Natrag na objave za medije

Ukupna prodaja za prvo polugodište 2021. godine povećala se za 1,5% u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznosi 41,8 milijardi švicarskih franaka;

•    Organski rast dostigao je 8,1%, realni interni rast (RIG) 6,8%, s rastom cijena od 1,3%. Rast podržava i nastavak povećanja prodaje u maloprodajnim kanalima i ponovni rast out-of-home kanala, uz rast cijena i tržišnog udjela;
•    Osnovna marža operativne dobiti dosegla je 17,4%;
•    Zarada po dionici uvećala se za 10,5% prema stalnoj valuti;
•    Protok novca iznosi 2,8 milijardi švicarskih franaka;
•    Izgled za 2021. godinu: očekuje se rast organske prodaje za cijelu godinu u visini od 5% do 6%. Osnovna marža operativne dobiti bi trebala dosegnuti 17,5%. 

Kompanija Nestlé objavila je polugodišnje financijske rezultate za 2021. Tim povodom, Mark Schneider, glavni izvršni direktor kompanije Nestlé izjavio je:

Želim zahvaliti Nestlé timu na kontinuiranoj posvećenosti prema ispunjenju želja naših potrošača i fokusiranošću na izvedbu. Organski rast bio je značajan u većini zemalja, s odličnom prodajom u maloprodajnim kanalima i povratku na out-of-home kanale. Kroz brze inovacije, veliku podršku brenda, pojačanu digitalizaciju i kvalitetno upravljanje portfeljem, izgradili smo temelj za konstantan organski rast u predstojećim godinama. Nestlé nastavlja ulagati za budući profitabilan rast.

Grupna prodaja
Rast je zabilježen u većini zemalja, a onaj organski dostigao je 8,1%, s realnim internim rastom (RIG) od 6,8%. Zabilježen je rast cijena od 1,3%. Organski rast iznosi 6,7% na razvijenim tržištima, uglavnom zasnovano na RIG-u. Organski rast na tržištima u razvoju bio je 10%, sa snažnim realnim internim rastom i pozitivnim cijenama.

Prema kategorijama proizvoda, najveći doprinos organskom rastu imala je kava, potaknuta snažnom potražnjom za tri glavne marke Nescafé, Nespresso i Starbucks. Starbucks proizvodi ostvarili su rast od 16,7%, s prodajom od 1,4 milijarde švicarskih franaka na 79 tržišta. Purina Pet Care bilježi dvoznamenkast rast predvođen znanstveno temeljenim i vrhunskim markama Purina Pro Plan, Purina ONE i Feliks, kao i veterinarskim proizvodima. Konditorski proizvodi zabilježili su dvoznamenkasti rast, podržan odličnim razvojem prodaje impulsnih proizvoda. 

Prodaja u e-trgovini povećana je za 19,2%, dostigavši 14,6% ukupne prodaje u grupi, sa snažnim zamahom u većini kategorija, posebno kavi, Purina Pet Care i u kulinarstvu. Organski rast out-of-home kanala iznosio je 21,3%, čemu doprinosi ublažavanje ograničenja kretanja u pojedinim geografskim područjima.

Zona EMENA (Europa, Bliski istok i Sjeverna Afrika)

Organski rast dostigao je 7,3%, sa snažnim RIG-om od 6,7%. Zona EMENA prijavila je visok jednoznamenkasti organski rast, podržan uspješnim inovacijama i odličnim pokazateljima u e-trgovini. Svaka regija je ostvarila pozitivan rast, s kontinuiranim povećanjem tržišnog udjela, posebno za hranu za kućne ljubimce, kavu, biljne prehrambene proizvode i vodu.

Laurentiu Florin Dimitriu


Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, izjavio je:

Rezultati Nestlé Jugoistočnog tržišta za prvu polovicu 2021. usklađeni su s našim ciljevima, dosežući 11,1% organskog rasta. Regija Sjeverni Jadran (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina) doprinijela je tržišnim ciljevima s 10,9% organskog rasta. Kategorije s najvećim doprinosom rastu su konditorska, Nestlé Professional (za HoReCa), Nestlé Nutrition (dječja hrana) i Purina (hrana za kućne ljubimce). Nastavljamo s podrškom lokalnim zajednicama - više od 185.000 CHF donirano je lokalnim društvima Crvenog križa i bankama hrane. I dalje ćemo istraživati i nastojati pomicati granice mogućeg s hranom - usredotočujemo se na okus, prehranu i na stvaranje rješenja koja su dobra za zemlju. Povećali smo ulaganja u naše lokalne projekte Vrtim Zdravi Film, Nestlé needs YOUth i  Biraj Zeleno. Odlučni smo i dalje u pružanju potpore lokalnoj zajednici u rješavanju tema pravilne prehrane, zapošljivosti mladih i brige za okoliš.

Investicije u zaštitu vode
Voda je vitalni resurs koji igra ključnu ulogu u našim zajednicama i Nestlé će uložiti 120 milijuna švicarskih franaka za bolje upravljanje vodenim resursima i regeneraciju lokalnih hidroloških ciklusa na 48 svojih lokacija.

Izgledi do kraja 2021. godine
Očekivan je cjelogodišnji organski rast prodaje između 5% i 6%. Osnovna marža operativne dobiti trebala bi doseći 17,5%. Nakon 2021. godine, očekuje se nastavak umjerenog poboljšanja marže. Očekuje se da će osnovna zarada po akciji u stalnoj valuti i kapitalna efikasnost porasti ove godine.