Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

NESCAFÉ slavi 83. rođendan

Putovanje prema održivosti

nescafe grown respectfully crvene šalice
Natrag na objave za medije

Zagreb, 1. travnja 2021. - NESCAFÉ, jedan od najpoznatijih brendova kave na svijetu, danas slavi 83. rođendan. Dnevno se na globalnoj razini popije više od 475 milijuna šalica NESCAFÉ kave, a njezine recepture se pomno prilagođavaju lokalnim tržištima. Tako se u asortimanu dostupnom na hrvatskom tržištu mogu naći kave za sve ukuse od najfinijih zrna Arabice i Robuste - od pjenastih cappuccino napitaka, snažnih espresso okusa, do instant kava iz jedinstvenih geografskih područja.

Uzgojena s poštovanjem

„Nestlé je najveći proizvođač kave na svijetu i kupuje više zrna kave nego bilo tko drugi. To znači da može učiniti razliku na globalnoj razini, a ima i izvrsnu priliku širiti pozitivan utjecaj te postavljati trendove u industriji. Inovacije vođene ukusima i preferencijama kavoljubaca temelj su svega što radimo, uz posebnu pažnju na održivost“, istaknula je Gordana Dragičević, NESCAFÉ Brand Manager, dodavši kako se u NESCAFÉ asortimanu odnedavno nalaze  dva nova proizvoda - NESCAFÉ Black Roast, najintenzivnija kava u asortimanu i NESCAFÉ Gold Espresso kremasti napitak.

nescafe black roast i nescafe gold espresso

Dodatno,  NESCAFÉ planom, Nestlé se ove godine obvezao povećati svoje napore u pogledu održivosti. Na tom je polju ostvaren značajan napredak u proteklom desetljeću. Zato se danas NESCAFÉ može pohvaliti da je najodrživiji brend kave na svijetu. U fokusu je kontinuirano poboljšavanje učinkovitosti i poljoprivrednih praksi te omogućavanje poljoprivrednicima da budu plaćeni po vrhunskoj cijeni za kavu iz održivog uzgoja. Cilj je do 2025. imati kavu iz 100% odgovornog uzgoja i to u ambalaži koja se može reciklirati ili ponovo upotrijebiti. Također, dugoročni cilj je ostvarenje nulte stope emisije stakleničkih plinova do 2050. godine.

Hrvati i kava – navike i dobrobiti

Prema nekim procjenama, kavu konzumira više od 93% Hrvata starijih od 16 godina. Uz nju se budimo i važan je dio naše svakodnevice, osobito radnog okruženja i druženja s prijateljima, ali i posebnih trenutaka. Što se tiče navika, zanimljivo je spomenuti kako su se u posljednjih godinu dana značajno povećala konzumacija kave kod kuće.  

„Ispija li se kod kuće ili u kafiću, prava blagodat kave leži u tome što, osim kofeina sadrži brojne biološki aktivne spojeve, koji imaju snažnu antioksidativnu aktivnost. Konzumacija kave pospješuje kognitivne vještine, budnost, fokus, pažnju, vrijeme reagiranja, pamćenje, raspoloženje i percepciju napora. Povoljno djeluje i na održavanje adekvatne tjelesne mase te, između ostalog, prevenira kardiovaskularne bolesti, dijabetes i žučne kamence“, istaknula je Koraljka Novina Brkić, nutricionistkinja kompanije Nestlé. 

nescafe infografika

 

Od vrha svijeta do Mjeseca i nazad

Od 1938. godine do danas, NESCAFÉ kava bila je neizostavan dio mnogih povijesnih događaja. Tako su je 1953. pili članovi ekspedicije na Mount Everest, 1969. u njemu je uživala posada Apolla 11, kao i posada solarne letjelice Solar Impulse na svom letu oko svijeta. Iako je bio na vrhu svijeta, sve do Mjeseca i nazad, NESCAFÉ je dio svakodnevnih života svih kavoljubaca, bez obzira na povod jer svako je jutro nova prilika za uživanje u prepoznatljivom okusu i bogatoj aromi. Zato šalicom vaše najdraže kave obilježite s nama velike 83 godine NESCAFÉ tradicije! 

Više informacija možete pronaći na nescafe.hr i nestle.hr stranicama.