Sort by
Sort by

Građani kroz inicijativu Nestlé Biraj Zeleno podijelili savjete o očuvanju okoliša, domaća ilustratorica ih oslikala u infografikama

  •     Nestlé Adriatic u zelene aktivnosti uključio zaposlenike, umjetnike, eko-entuzijaste i građane
  •     Hrvati sve svjesniji važnosti brige o okolišu, izrazili želju za održivijim sustavom sortiranja otpada
biraj zeleno nestle
Natrag na objave za medije

Zagreb, 22. rujna 2021. – Građani iz svih krajeva Hrvatske, svojim su savjetima za održiviju svakodnevicu sudjelovali u Nestlé inicijativi Biraj Zeleno. Najkorisnije od njih, poznata ilustratorica Maja Tomljanović objedinila je u tri jedinstvene infografike. Svaka prikazuje po šest održivih preporuka s fokusom na smanjenje upotrebe vode i plastike te smanjenje otpada, s posebnim naglaskom na otpad od hrane.

otpad od hrane


Kompanija Nestlé odlučila je javno objaviti savjete građana kako bi i oni potaknuli širu javnost na zajedničko djelovanje i aktivno poduzimanje koraka prema očuvanju okoliša. U sklopu kampanje, građani su aktivno upozorili i na izazove s kojima se susreću i koji otežavaju njihove zelene izbore, a koje je Nestlé proslijedio relevantnim institucijama.

,,Nastavljamo snažno s aktivnostima za očuvanje okoliša pa će tako Nestlé zaposlenici pomoći u uređenju okoliša jedne zagrebačke gimnazije, ali će i zasaditi 150 sadnica hrasta lužnjaka u suradnji s O2. Dio je to veće regionalne inicijative u sklopu koje će Nestlé na razini JI tržišta  do kraja ove godine zasaditi ukupno 35 tisuća sadnica drveća.  Za listopad je planirano hrvatsko predstavljanje eko-izložbe „Čista umjetnost“, zbog koje je 250 kilograma otpadnog materijala dobilo novu svrhu u sklopu naše regionalne inicijative za očuvanje i zaštitu okoliša“, izjavila je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija, Nestlé Adriatic.

otpad od plastike


Nestlé je, povrh svega navedenog, jedna od prvih kompanija koja je na globalnoj razini objavila detaljan plan o svojim koracima u borbi protiv klimatskih promjena.

Jedan od najvažnijih koraka u borbi protiv klimatskih promjena je i fokus na podršku poljoprivrednicima i dobavljačima u napretku i implementaciji regenerativne poljoprivrede. Već sad na globalno surađuje s 500.000 poljoprivrednika i 150.000 dobavljača. Nestlé očekuje da će dobiti oko 14 milijuna tona sastojaka za svoje proizvode kroz regenerativnu poljoprivredu do 2030. godine. 

smanjenje uporabe vode

Nestlé u potpunosti transformira svoje poslovanje – od nabave sirovina, proizvodnog procesa, distribucije pa do edukacije partnera i krajnjih potrošača.

Nestlé će unutar dvije godine transformirati svoj transportni lanac te će sva vlastita vozila i kamioni biti oni s nižim emisijama ugljika kako bi i na taj način ubrzali napore ka nultoj neto emisiju ugljika do 2050. godine, odnosno, njenom prepolovljenu do 2030.) 

Uspjeh se temelji na savezništvima s partnerima koji dijele istu viziju za održiviju budućnost i  konkretnim djelovanja u području okoliša i klime.