Sort by
Sort by

Novo Nestlé godišnje izvješće o stvaranju zajedničke vrijednosti

Izvješće za 2019. pokazuje napredak u poboljšanju portfelja proizvoda, ekološkom pristupu poslovanju, smanjenju otpada i poštivanju ljudskih prava

sl1
Natrag na objave za medije

Izvješće o stvaranju zajedničke vrijednosti za 2019. godinu pokazuje postignuti napredak u 36 društvenih i okolišnih obveza koje smo se obvezali postići do kraja 2020. godine. Lansiranje proizvoda viših nutritivnih vrijednosti, odgovorna opskrba sirovinama i rad na budućnosti bez otpada ostaju naše glavne odrednice, a u 2020. godini obvezali smo se podržati 17 ciljeva Ujedinjenih naroda za održivi razvoj.

Što je sve konkretno učinjeno u protekloj godini? Lansirali smo gotovo 1.400 proizvoda namijenjenih rješavanju specifičnih potreba u prehrani beba, djece, trudnica i rodilja. Istovremeno smo nastavili s predstavljanjem proizvoda koji sadrže manje šećera i soli, a više povrća, proteina i neophodnih vitamina, uključujući nove organske žitarice za doručak. Angažirali smo se i na rješavanju ekonomskih, socijalnih i ekoloških izazova povezanim s izvorom svojih sirovina, zaštiti prava radnika i djece te zaustavljanju krčenja šuma. Do kraja 2019. godine 70% naših 15 najvažnijih proizvoda dobiveno je odgovornim postupanjem.

Također smo transformirali svoje poslovanje prema budućnosti bez otpada. Od kraja 2019. godine 80 posto(ukupno 328) naših tvornica proizvelo je nula otpada. Dapače, s ponosom ističemo kako smo premašili svoje ciljeve za smanjenje 140 000 tona ambalaže između 2015. i 2020. godine. Sada ubrzavamo napore kako bismo ispunili svoju obvezu da se do 2025. godine 100 posto naše ambalaže može reciklirati i ponovo upotrijebiti. Do kraja prošle godine čak 87 posto naše ambalaže, uključujući plastiku, bilo je moguće reciklirati ili ponovno koristiti.  

Kao i prethodnih godina, nastavili smo promovirati načela raznolikosti i inkluzivnosti u našem poslovanju. Kroz podupiranje ravnoteže spolova dosegnuli smo trenutne brojke od 42 posto žena na rukovodećim pozicijama unutar kompanije, a lani je pokrenut i plan povećanja udjela žena na 200 rukovodećih pozicija s 20 na 30 posto do 2022. godine.

Pandemija koronavirusa još više stavlja fokus na ulogu poslovanja u društvu, stoga nastavljamo aktivno raditi na boljitku naših zaposlenika, dobavljača, kupaca i potrošača.

Potpuno izvješće za 2019. godinu možete pročitati ovdje.