Sort by
Sort by

Prijavite moguće odstupanje

Recite nam što vas muči

Korporativna i provediva načela kompanije Nestlé odražavaju posvećenost kulturi pravilnog postupanja, kao neizostavnoj osnovi našeg poslovanja. Iskustvo korištenja Nestlé proizvoda od strane potrošača oduvijek je bilo u fokusu kompanije te su povratne informacije, kao i sami prigovori, iznimno korisni za Nestlé.

Kompanija Nestlé pridaje veliku pažnju ispravljanju eventualnih greški u poslovanju i uvažavanju mišljenja i prigovora svojih potrošača. Zato Nestlé sustav obavještavanja o usklađenosti s propisima i poslovnim principima „Recite nam“ djeluje kao komunikacijski kanal za korisnike i sve vanjske suradnike, a služi za prijavu mogućih slučajeva nepoštivanja korporativnih načela poslovanja.

VAŽNO: Obratite pažnju na to da bi se pritužbe vezane uz proizvode i usluge trebale prijavljivati kontaktiranjem tima podrške korisnicima. Kontaktiranjem podrške ostvaruje se direktan kontakt s timom specijaliziranim za rješavanje spomenutih odstupanja te se otvara manje prostora za eventualne propuste, koji bi se mogli dogoditi u procesu komunikacije.

Kako prijaviti moguće odstupanje?

Sustav „Recite nam“ dostupan je 24 sata dnevno, 365 dana u godini.

  1. Odaberite između popunjavanja internetskog obrasca ili ostavljanja poruke putem besplatnog telefonskog broja. Način postupanja s prijavama jednak je za obje mogućnosti.
    Putem ove internetske stranice.
  2. U oba slučaja dobit ćete zasebni broj prijave, koji je potrebno pohraniti na sigurno.
  3. Broj prijave vaš je osobni ključ za sustav „Recite nam“, koji korisnicima omogućuje praćenje napretka njihovog slučaja te ga je potrebno unijeti pri ponovnoj prijavi.
  4. Nestlé svakom problemu pristupa ozbiljno, a korisnike obavještava o svakom koraku napretka prijave tijekom cijelog procesa njene obrade. To znači da ćete o svakoj odluci donesenoj u individualnim koracima rješavanja vaše prijave biti detaljno i pravovremeno obavješteni.
  5. Napredak vašeg slučaja možete pratiti povratkom na web stranicu, koristeći se brojem prijave.
  6. Kompanija Nestlé posvećena je poboljšanju sustava „Recite nam“ te zadržava pravo na buduće promjene, stoga nam je vaša povratna informacija o radu samog sustava iznimno važna.