Sort by
Sort by

Politika kvalitete

Poboljšanje kvalitete života i doprinos zdravijoj budućnosti
Nestle politika kvalitete

 

Kvaliteta i sigurnost za potrošače glavni je prioritet kompanije Nestlé. To se odnosi na cijeli portfelj kompanije - od hrane i pića do sustava i usluga.

Osiguranje kvalitete i sigurnost proizvoda jedno je od 10 korporativnih poslovnih načela kompanije Nestlé (pdf, 1 Mb), koja čine temelj svega čime se Nestlé bavi.

Nestlé politika kvalitete

Postupci koje kompanija Nestlé provodi kako bi osigurala kvalitetu i sigurnost proizvoda propisani su Politikom kvalitete tvrtke (pdf, 2 Mb), a podrazumijevaju:

  1. Izgradnju povjerenja potrošača, proizvodnjom i prodajom proizvoda i usluga koji odgovaraju njihovim očekivanjima i preferencijama.
  2. Održavanje unutarnjih i vanjskih standarda sigurnosti hrane, propisa i kvalitete.
  3. Predanost zajedničkoj misiji održivosti i pravilnog odlaganja otpada.
  4. Kvalitetu kao cilj na razini cijele kompanije.

Nestlé sustav upravljanja kvalitetom

Nestlé sustav upravljanja kvalitetom je platforma korištena na globalnoj razini, koja predstavlja garanciju sigurnosti hrane, njezine usklađenosti sa standardima kvalitete i vrijednosti koju ona donosi za potrošače. Neovisna certifikacijska tijela zadužena su za revidiranje i verificiranje internih sustava za upravljanje kvalitetom kompanije Nestlé, kako bi se dokazala sukladnost s internim standardima, ISO normama, zakonima i regulatornim zahtjevima.

Od farme do tanjura

Sustav upravljanja kvalitetom kompanije Nestlé počinje na farmama. Nestlé ima dugu povijest suradnje s poljoprivrednicima iz ruralnih zajednica, radi postizanja veće kvalitete proizvoda i usvajanja ekološki održivih politika od strane poljoprivrednika.

Sustav upravljanja kvalitetom kompaniji Nestlé osigurava trajni pristup visokokvalitetnim sirovinama, poljoprivrednicima pruža zaštitu te omogućuje povećanje prihoda. Takav sustav nerijetko rezultira povećanjem životnog standarda na razini cijele zajednice te pomaže u rješavanju ključnih globalnih, ekoloških i društvenih problema.

Kvaliteta dizajna

Kvaliteta se gradi za vrijeme procesa razvoja proizvoda, u skladu sa zahtjevima potrošača, prateći sve zahtjeve za sigurnost hrane, kao i regulatorne zahtjeve.

Dobre prakse u proizvodnji

Nestlé primjenjuje međunarodno priznatu Praksu dobre proizvodnje (GMP), kako bi osigurao kvalitetu i sigurnost prehrambenih proizvoda. GMP pokriva sve aspekte proizvodnje, uključujući standardne operativne postupke, upravljanje i obuku ljudi, održavanje opreme i rukovanje materijalima.

Analiza opasnosti i kritične kontrolne točke

Nestlé primjenjuje međunarodno priznati sustav HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point) kako bi osigurao sigurnost hrane. Ovaj preventivni, znanstveno utemeljeni sustav identificira, procjenjuje i kontrolira potencijalne opasnosti za sigurnost hrane. Pokriva cijeli proces proizvodnje hrane - od sirovina do distribucije i potrošnje.

Upotreba Nestlé proizvoda

Nestlé proizvodi na ambalaži sadrže detaljne informacije za rukovanje i upotrebu, kako bi se potrošačima osigurala najviše razina kvalitete.

Potrošačke usluge

Nestlé svjetska organizacija za potrošačke usluge osigurava ažurnu komunikaciju s potrošačima.