Sort by
Sort by

Povijest

Nestle povijest

 

Nestlė je u Hrvatskoj prisutan dugi niz godina. Prvi podaci datiraju iz Kraljevine SHS, kada se predstavništvo kompanije Nestlė nalazilo na Trgu bana Jelačića, a glavni uvozni proizvodi bili su zamjensko mlijeko za novorođenčad i čokolada. 

Švicarska tvrtka Sociėtė pour l'Exportation des Produits Nestlė 1996. godine otvara svoja predstavništva u Hrvatskoj i Srbiji, a godinu dana kasnije otvaraju se predstavništva u Bosni i Hercegovini te Makedoniji. U predstavništvima u cijeloj regiji tada je bilo tek desetak zaposlenih. 

Tvrtka Nestlé Adriatic osnovana je 2003. godine, a ključuje tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore, Kosova i Slovenije sa sjedištem u Zagrebu. Regionalnom tržištu nudi svjetski poznate brendove, kao što su Nescafé, Thomy, Maggi, Nesquik, Kitkat, Smarties, Lion, Purina i Nestlé žitarice

Krajem 2017. godine tržište Adriatic regije i tržišta Bugarske te Rumunjske spajaju se u Nestlé Jugoistočna Europa

Od 1. siječnja 2022., na funkciju voditelja novoosnovanog tržišta južne i istočne Europe (SEEM),  postavljen je Alessandro Zanelli. Zemlje koje pripadaju ovom tržištu su Rumunjska, Bugarska, zemlje regije Adriatic (Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Sjeverna Makedonija, Crna Gora, Slovenija i Kosovo), Ukrajina i Moldavija. Odluka je donesena u okviru transformacije kompanije te predstavlja priliku za ostvarenje šireg dosega i rasta u svim kategorijama, razvijajući pri tome ljudski potencijal i svojih pet središta - Bukurešt, Sofiju, Zagreb, Beograd i Kijev. Novo formirano tržište obuhvaćat će oko 8000 ljudi i pet tvornica. 

Osnovne aktivnosti tvrtke Nestlé, kao vodeće svjetske kompanije u prehrambenoj industriji, istraživanje su i razvoj prehrambenih proizvoda, usmjereni na prehranu koja će smanjiti rizik od  pretilosti, dijabetesa i krvožilnih bolesti. Nestlé grupacija u istraživanje i razvoj ulaže više od 1,74 milijarde švicarskih franaka godišnje, a u svom sastavu broji i 34 istraživačka centra