Sort by
Sort by

Inovacije proizvoda

garden gourmet burger

Svake godine Nestlé proda više od 360 milijardi porcija hrane i pića, u više od 189 zemalja. Kako bismo osigurali potporu zdravijeg načina života, posvećeni smo ciljevima smanjenja udjela natrija, šećera i zasićenih masti te dodavanja zdravih sastojaka, poput žitarica bogatih vlaknima, povrća i mikronutrijenata hrani i piću svih kategorija.

Proizvodnja hrane koja je ujedno ukusna i hranjiva velik je izazov, no Nestlé usmjerava trud prema stvaranju zdravih proizvoda za djecu i obitelji, kombinirajući strast svojih zaposlenika i vodeće industrijske inovacije.

Nestlé na globalnoj razini ima toliko inovacija da ih je gotovo nemoguće nabrojati. Najznačajnije su renovacije u kategorijama Nestlé žitarica za doručak gdje je smanjen šećer preko 40 %, a glavni sastojak su cjelovite žitarice. Tu su i kulinarski asortiman MAGGI sa sastojcima koje poznajemo i volimo, onih iz naših kuhinjskih ormarića, uz stalno smanjenje soli, kao i MAGGI Super Juhe obogaćene vitaminima B6 i B12 te C vitaminom, ali i sastojcima koji su poznati za jačanje imunološkog odgovora, poput kurkume i đumbira.

Fokusirani smo i na sirovine na bazi proteina biljnog podrijetla, koje su dio GARDEN GOURMET asortimana, a za ljubitelje majoneze, predstavili smo THOMY majoneze s uljem avokada ili konoplje. Posebno smo ponosni što već unazad nekoliko godina proizvodi imaju minimalan udio trans masnih kiselina, odnosno samo one već prirodno prisutne u sirovina.

zrna kave

Transformacija složenog prehrambenog sustava

Naša je misija transformirati složen prehrambeni sustav. Želimo da kvalitetna, održiva hrana bude jednostavna - od načina na koji hrana dolazi do našeg tanjura do načina na koji se priprema i konzumira, gdje god se nalazili. Želimo pomoći ljudima da svakodnevno kuhaju svježu hranu koju vole i u čiju kvalitetu vjeruju. Naime, svi naši proizvodi prolaze kroz transformaciju kako bi ispunili globalne obaveze prema nultom utjecaju našeg poslovanja na okoliš.

Ono što želimo istaknuti je kako je puno teže mijenjati postojeće proizvode, proizvode koje ljudi poznaju i stalno koriste, jer svima nama je okus ključan kod odabira proizvoda. Zato su renovacije proizvoda poseban izazov jer uz smanjenje soli, šećera (govorimo o smanjenju šećera za 60.000 i soli za 10.000 tona od 2017. godine) te dodavanjem začina i novih poželjnih sastojaka, ne utječemo u značajnijoj mjeri na okus. Upravo zato su neki proizvodi svoju renovaciju prolazili tijekom godina. Važno je u tom nastojanju ostati uporan, educirati potrošače i doći do najboljeg mogućeg rezultata, ne samo zato što imamo bolji proizvod, nego i zato što je to bolje za opće zdravlje populacije.

Važan pomak prema održivosti

Nestlé inovacije kompaniji znače i važan pomak prema održivosti. Najnovije inovacije u smjeru održivosti posebno su vidljive u pakiranjima sve većeg broja proizvoda, koja su dizajnirana tako da kod krajnjeg potrošača stvaraju što manje otpada ali i da se mogu u potpunosti reciklirati. Dobar primjer koji su i hrvatski potrošači imali prilike upoznati je NESCAFÉ kava. Cilj je do 2025. imati kavu iz 100% odgovornog uzgoja i to u ambalaži koja se može reciklirati ili ponovo upotrijebiti, sve to prema ambiciji dostizanja nulte razine emisije ugljika do 2050. godine.