Sort by
Sort by

Nova NESCAFÉ GOLD instant kava

Natrag na objave za medije

Zagreb, 24.10.2011. – Na današnjoj konferenciji za medije tvrtka Nestlé, najveći svjetski proizvođač kave, predstavila je istraživanje o navikama i ukusima hrvatskih ljubitelja kave, a na temelju kojega je kreirana nova NESCAFÉ GOLD instant kava.

Nestlé se u oblikovanju svojih proizvoda prvenstveno vodi željama i ukusima lokalnih potrošača, prati njihove navike i očekivanja od proizvoda. Tako je sukladno istraživanju navika ispijanja kave provedenom među hrvatskim potrošačima u suradnji s agencijom GfK, kao i  rezultatima stručne senzorske analize samog proizvoda (kada je riječ kiselosti, teksturi i okusu kave), kreirana nova receptura NESCAFÉ GOLD-a. Na taj način nova i poboljšana aroma u potpunosti je prilagođena zahtjevima i ukusu hrvatskih kavopija.

Najzanimljiviji podaci iz ankete o ukusima i navikama hrvatskih potrošača ukazuju da nam je pri ispijanju instant kave najvažnije čisto zadovoljstvo, odnosno uživanje u aromi i okusu (59% ispitanika istaknulo kao najvažnije). Drugi najučestaliji razlog ispijanja instant kave  (48%) predstavlja nam druženje s partnerom i prijateljima, odnosno ritual cjelokupnog doživljaja „razgovora uz kavicu“. To je značajno drugačije od onoga što hrvatski konzumenti očekuju od tradicionalne, pržene kave koju piju ponajprije iz potrebe za jutarnjim razbuđivanjem (61%).

S obzirom na dobivane rezultate u kojima je istaknuto da aroma i okus igraju najvažniju ulogu kod instant kave, postojeći recept testiran je panelom senzorskih stručnjaka kako bi se, slijedom preporuka senzorske analize došlo do optimalne aroma za hrvatsko tržište. Konačni ishod bio je novi NESCAFÉ GOLD s intenzivnijom aromom koja uključuje ojačani okus kave, te bolju teksturu i pitkost. Ovakav konačni rezultat ostvaren je izmjenom recepta odnosno promjenom  omjera arabica i robusta vrsta kave u proizvodu.

Olivera Međugorac, direktorica korporativnih komunikacija Nestlé Adriatica, istaknula je:

„Predstavljanje novog Nescafé Gold-a pružilo nam je priliku da demonstriramo njegov način proizvodnje - od zrna do šalice - metodama koje osiguravaju  100% prirodni sastav instant kave te zadržavaju sve nutritivne prednosti osnovne sirovine, kao i način kako Nestlé prilagođava proizvode ukusima i željama lokalnih potrošača.“

Na današnjoj prezentaciji mag. nutricionizma Sandra Krstev Barać iz Vitaminoteke istaknula je, među ostalim, kako je u kavi pronađeno čak 800 različitih aromatskih spojeva od kojih mnogi imaju snažnu antioksidativnu aktivnost.
„Stoga,“ ističe mag. Barać “kava ima brojne blagotvorne učinke na organizam što su i potvrdile brojne znanstvene studije“.