Sort by
Sort by

Istraživanje pokazalo da je Nestlé peti najomiljeniji brend na svijetu

Natrag na objave za medije
Zagreb

Istraživanje provedeno među 70.000 potrošača na 15 velikih međunarodnih tržišta pokazalo je da se Nestlé nalazi u top pet najomiljenijih brendova na svijetu, s tim da je i najviše rangirana kompanija iz segmenta proizvodnje hrane i pića. Ovo rangiranje svjetskih kompanija rezultat je desetogodišnjeg istraživačkog projekta, koji je uključio i rezultate istraživanja o 600 najvećih svjetskih korporativnih brendova.

„Good Food, Good Life je obećanje kojim se obvezujemo da svaki dan i posvuda unapređujemo živote naših potrošača dobrom hranom i napicima. Veliki napori koje naši zaposlenici ulažu kako bi ostvarili ovo obećanje rezultiraju odličnim rezultatima te, kao što i istraživanja pokazuju, osvajaju potrošače“ – komentirao je Patrice Bula, izvršni potpredsjednik kompanije Nestlé za marketing. 

Svaki dan Nestlé proizvede oko milijardu proizvoda koji se prodaju u skoro svakoj zemlji na svijetu. Kao vodeća svjetska kompanija u segmentu prehrane, zdravlja i zdravog života, Nestlé stvara proizvode koji nude potrošačima ukusniji i zdraviji izbor, i to već gotovo 150 godina. U 2012. godini globalna prodaja bila je veća od 92 milijarde švicarskih franaka, a 43 posto od te prodaje ostvareno je na tržištima u razvoju.

U istraživanju koje je proveo APCO Insight, globalna kompanija za istraživanje javnog mnijenja,  identificirano je osam različitih emocija koje uključuju ponos, razumijevanje i radoznalost, a koje su od ključnog značaja za uspješnu komunikaciju brenda. Nestlé je u navedenom istraživanju postigao najviše rezultate u relevantnosti i razumijevanju. Najomiljeniji brend prema ovom istraživanju je Walt Disney, nakon kojeg slijede Yahoo, Google i Sony.

Jedan od razloga za iznimno visoko rangiranje kompanije Nestlé su i napori koje kompanija ulaže u razvoj internih alata za „Izgradnju brenda na Nestlé način“ (Brand Building the Nestlé Way), a koji pružaju okvire i smjernice za izgradnju snažnih brendova koji će se svidjeti potrošačima. Uz to, značajna sredstva ulažu se u digitalne i društvene medije kako bi zajedno činili zaokruženu komunikacijsku cjelinu. Tako danas Nestlé u regiji ima 20 internetskih stranica posvećenih brendovima te 28 Facebook stranica koje zajedno imaju više od 1.500.000 fanova.