Sort by
Sort by

Nestlé objavio rezultate za prvo tromjesečje 2022.

laurentiu florin dimitriu
Natrag na objave za medije

Zagreb, 21. travnja 2022.Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu, objavila je financijske rezultate za prva tri mjeseca 2022. godine, s fokusom na:

  • Organski rast dosegnuo je 7,6%, uz stvarni unutarnji rast (RIG) od 2,4% i cijene od 5,2%. Rast se temeljio na većini geografskih područja i kategorija, s povećanim cijenama i daljnji oporavkom out-of-home kanala.
  • Ukupna prodaja porasla je za 5,4% na 22,2 milijarde švicarskih franaka. Devize su smanjile prodaju za 0,8%.
  • Nestlé Health Science završio je kupovinu većinskog udjela u Orgainu, lideru u kategoriji ishrane na bazi biljaka.
  • Prognoza za 2022. godinu: očekuje se organski rast prodaje od oko 5% i profitna marža trgovanja između 17,0% i 17,5%.


Kompanija Nestlé objavila je financijske rezultate za prvo tromjesečje 2022. godine, a tim povodom Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé rekao je:

„U prvom tromjesečju ove godine, rat u Ukrajini izazvao je neopisivu ljudsku patnju. Ostajemo posvećeni pružanju podrške i humanitarne pomoći našim tamošnjim kolegama, dok stojimo uz međunarodnu zajednicu u pozivu na mir. Unatoč izazovnom okruženju ostvarili smo snažan organski rast prodaje s otpornim internim rastom. Povećali smo cijene na odgovoran način, a inflacija nastavlja naglo rasti, što će zahtijevati dalje određivanje cijena i mjera za ublažavanje posljedica tijekom godine. Nestlé tim pravovremeno je reagirao na ove prepreke te agilno i odlučno unaprijedio našu dugoročnu strategiju i ciljeve održivosti“.

Nestlé regija Sjeverni Jadran (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina)

"Organski rast u regiji Sjeverni Jadran u prvom tromjesečju 2022. iznosio je 4,6%, a organski rast u Hrvatskoj 1,8%. Najveći doprinos rastu su brendovi Purina, Nestlé Professional i konditorski portfelj, s dvoznamenkastim rastom. Uspješnim rezultatima u regiji Sjeverni Jadran kontinuirano doprinose i naši dugogodišnji partneri i distributeri - Alca, MPG, Inspharma, ARC i MCI. Nastavljamo s podrškom lokalnim zajednicama te smo u prva tri mjeseca ove godine donirali naše proizvode u vrijednosti od oko 130.000 švicarskih franaka. Nastavit ćemo slijediti preferencije naših potrošača i nastaviti poslovanje na održiv način” – kazao je Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina.

Prodaja na nivou grupe

Organski rast dosegnuo je 7,6%, uz stvarni unutarnji rast (RIG) od 2,4%, dok su cijene porasle za 5,2% u skladu sa značajnim porastom inflacije. Organski rast sada isključuje područje Rusije, imajući u vidu značajno otežane uvjete trgovine i odluku kompanije Nestlé da se fokusira na osiguravanje osnovnih životnih namirnica. Po kategoriji proizvoda, Purina PetCare je najviše doprinijela organskom rastu, a prodaja konditorskih proizvoda je rasla dvoznamenkastom stopom, uz snažan rast brenda KitKat. Kava je zabilježila visok jednoznamenkasti rast zahvaljujući velikoj potražnji proizvoda brendova Nescafé, Starbucks i Nespresso.

Prognoza za 2022. godinu

Očekuje se organski rast prodaje od oko 5% i marža profita trgovanja između 17,0% i 17,5%. Također, očekuje se da će se kapitalna efikasnost i osnovna zarada po akciji u stalnoj valuti povećati.