Nestlé u Srbiji prodaje lokalni konditorski brend CIPIRIPI Paraćinki, članici Silbo distribucijske grupe

To Press Releases listsvi 4, 2018

 

Kao dio kontinuirane revizije portfelja, Nestlé je u Srbiji najavio potpisivanje sporazuma o prodaji lokalnog konditorskog brenda CIPIRIPI Paraćinki a.d., članici Silbo distribucijske grupe.

Očekuje se da će transakcija, koja uključuje CIPIRIPI čokoladu i krem namaze, biti obavljena krajem drugog kvartala 2018. godine, nakon završetka uobičajenih odobrenja i završnih uvjeta.

Transakcija neće utjecati na radna mjesta u kompaniji Nestlé Adriatic.

"CIPIRIPI ima dugu i bogatu povijest s više od 27 godina prisutnosti u Srbiji i sinonim je dobrih uspomena i djetinjstva. U Paraćinki, koja je dio Silbo distribucijske grupe, pronašli smo novi dom za našu konditorsku marku CIPIRIPI unutar kojeg će se brend i dalje razvijati i unaprjeđivati. Istovremeno, ova transakcija će kompaniji Nestlé omogućiti veću usredotočenost na dio asortimana svojih globalno poznatih brendova KIT KAT, LION, SMARTIES i AFTER EIGHT, kod kojih planiramo snažan budući rast.", izjavila je Yana Mikhailova, regionalna direktorica za područje jugoistočne Europe kompanije Nestlé.

Kompanija Nestlé i dalje ostaje posvećena poslovanju u Srbiji, u kojoj je prisutna već punih 25 godina, gdje zapošljava 547 ljudi i ima tvornicu u Srbiji.

Kompanija kontinuirano traži mogućnosti za poboljšanje poslovanja, razvoj portfelja i stvaranje dodatnih vrijednosti u zajednicama u kojima djeluje.