Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Puding od žitarica i voća

r4

Ako se želite razmaziti ukusnim i brzim doručkom, onda je puding od žitarica savršen izbor za Vas. 

  • OBROK ZA: 2 osobe
  • VRIJEME PRIPREME: 15 minuta
  • TEŽINA: lagano

 

Popis sastojaka

 

Kako se priprema?

  1. U malu posudu ulijte 230 ml Vašeg omiljenog mlijeka i lagano ga zagrijte. Može biti i od soje ili badema.
  2. Dodajte omiljene Nestlé Fitness žitarice i sve lagano miješajte dok žitarice ne upiju tekućinu iz posude.
  3. Kad ste posudu maknuli s vode, izgnječite polovicu banane i dodajte smjesu u žitarice. To će dati bogat okus Vašem pudingu. Ako želite, možete dodati dvije žličice chia sjemenki koje su korisne za zdravlje i savršene za doručak.
  4. Ukrasite omiljenim voćem poput malina ili jagoda, preostalom polovicom banane ili kriškama jabuke, a zatim dodajte malo meda. 

Nutritivne vrijednosti po porciji

  • Kalorija: 248.5 kcal
  • Bjelančevina: 12.1 g
  • Masti: 4.4 g
  • Šećera: 22.6 g

 

Za više informacija, pratite nas na Facebook-u.