Sort by
Sort by

Kompanija Nestlé posjeduje više od 2000 globalnih i lokalnih brendova te svake godine proda više od 360 milijardi porcija hrane i pića, u više od 189 zemalja. Više informacija o pojedinim brendovima pronađite u sklopu prikazanog izbornika.
 

Jedna od najvažnijih misija kompanije Nestlé omogućiti je uravnoteženu prehranu svojim potrošačima te im pomoći da zdrave navike usvoje od malih nogu. Kao svjetski lider u proizvodnji hrane i pića, Nestlé je svjestan i odgovornosti koju ima prema okolišu. U skladu s dugoročnim ciljevima održivog razvoja kompanija radi na unapređenju zdravijeg života za 50 milijuna djece te pružanju pomoći i poboljšanju životnog standarda za 30 milijuna ljudi.

Kompanija Nestlé aktivno se bori i protiv klimatskih promjena, pokretanjem inicijativa za postizanje nulte neto stope emisije do 2050. godine, na tržištima na kojima posluje. Godine 2010. Nestlé je sklopio obvezu sprječavanja deforestacije, koja navodi da proizvodi kompanije neće biti povezani s uništavanjem šuma, a 2020. godine je pokrenuo i edukativnu kampanju pod nazivom “Biraj Zeleno”, s ciljem osvještavanja javnost o važnosti smanjenja količine upotrebe vode, mogućnosti višekratne upotrebe plastike te upravljanja otpadom, s posebnim naglaskom na otpad od hrane.

Nestlé kontinuirano ulaže u inovacije svojih proizvoda i proizvodnih procesa. Najznačajnije su renovacije u kategorijama Nestlé žitarica za doručak,gdje je smanjen šećer preko 40%, a glavni sastojak su cjelovite žitarice te kulinarskog asortimana MAGGI, sa smanjenim udjelom soli, kao i Super Juhama obogaćenima vitaminima B6, B12 i C.

Fokus kompanije Nestlé je i na sirovinama na bazi proteina biljnog podrijetla, koje su dio GARDEN GOURMET asortimana. Kako bi potaknuo zdravu ishranu, Nestlé je osmislio VegePorciju – vodič za prehranu bogatiju namirnicama biljnog podrijetla. Bez obzira jedete li meso ili ste vegetarijanci, vegani ili fleksitarijanci, VegePorcija pomaže u pripremi zdravog doručka, ručka i večere sa svim potrebnim makronutrijentima.

Nestlé se pobrinuo i za zdrave prehrambene navike onih najmlađih, osmislivši za njih NutriPorciju – Tanjur pravilne prehrane, koji na jednostavan način prikazuje odgovarajuće količine svake skupine namirnica za dva glavna obroka: ručak i večeru.

Kao svjetski lider u proizvodnji hrane i pića, kompanija Nestlé osluškuje potrebe svojih potrošača, s kojima zajedno djeluje u cilju stvaranja održive i zdrave budućnosti.