Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Najčešće postavljana pitanja

Najčešće postavljana pitanja

Koliko često se nova radna mjesta oglašavaju na web stranici?

Čim se pojave. Vrijedi redovito posjećivati web stranicu kako ne biste propustili nove prilike.

Mogu li se prijaviti poštom?

Molimo da sve prijave šaljete online. To je najbolja prilika da vas uzmemo u obzir za bilo koje postojeće ili buduće radno mjesto.

Kako ću imati koristi od registracije svojih podataka?

To znači da ćete se moći prijaviti za radna mjesta bez da svaki put morate unositi svoje podatke. Također ćete moći održavati i ažurirati svoje podatke kad god to želite i spremiti prethodna pretraživanja kako biste im mogli brzo pristupiti.

Koliko vremena je potrebno za registraciju ili prijavu za radno mjesto?

Postupak registracije ne bi trebao trajati dulje od 10 minuta. Što više informacija navedete, lakše ćemo uskladiti tvoje podatke s odgovarajućim slobodnim radnim mjestima, stoga vas molimo da odvojite dovoljno vremena i provjerite jesu li svi podaci točni i potpuni.

Ako se prijavljujete za radno mjesto, izdvojite oko 25 minuta. To će vam omogućiti da priložite motivacijsko pismo i odgovorite na specifična pitanja o radnom mjestu.

Tko ima pristup mojim podacima nakon što se registriram?

Vaši podaci vidljivi su isključivo Nestlé stručnjacima za zapošljavanje i izravno nadređenim menadžerima odgovornim za određeno radno mjesto za koje ste se prijavili.

Kako ću znati jeste li primili moju prijavu?

Čim se vaši podaci registriraju, primit ćete online potvrdu.

Kako ćete me kontaktirati?

Ako ste se prijavili online i naveli svoju email adresu, kontaktirat ćemo vas putem emaila. Molimo da provjerite je li email adresa koju ste naveli točna adresa kojoj redovito pristupate.

Email koji ste mi poslali ne prikazuje se ispravno na mom email računu. Što mogu učiniti?

Budući da različiti pružatelji email usluga koriste različite širine zaslona, informacije koje vam pošaljemo mogu izgledati čudno, kao da nisu ispravno formatirane. U tom slučaju predlažemo da promijenite postavke svog email računa. Za Hotmail odaberite Odaberi opcije, postavke prikaza i promijenite širinu linije na 132. Za Yahoo, idite na Opcije pošte, opće postavke i promijenite širinu zaslona na 99.

Što uključuje proces zapošljavanja?

Proces se razlikuje od jednog radnog mjesta do drugog. Nakon što zaprimimo tvoju prijavu, analizirat ćemo tvoj profil i provjeriti koliko se poklapaš s profilom radnog mjesta. Zatim će te kontaktirati netko iz našeg tima za zapošljavanje. Sljedeća vaza može uključivati niz razgovora s ljudskim resursima i, ako budete uspješni, razgovorom s odgovarajućim nadređenim menadžerom. Važno je napomenuti da ćemo gledati i uklapaš li se u našu kulturu te istraživati tvoja postignuća i motivaciju.

Gdje moram doći na razgovor?

Poslat ćemo vam plan puta u kojem će biti navedena lokacija vašeg razgovora.

Hoću li dobiti povratnu informaciju o razgovoru?

Cijenimo vrijeme i trud koje ste uložili u razgovor s nama te ćemo vas nakon toga obavijestiti o ažuriranju statusa.

Ako ne budem odabran(a) za ovo radno mjesto, mogu li se prijaviti za neko drugo?

Da, nova radna mjesta objavljuju se svakodnevno.

Pokušavam se prijaviti u sustav a prikazuju mi se samo obavijesti o greškama?

Provjerite minimalne zahtjeve sustava. Možda ćete morati preuzeti neki novi softver kako bi sustav ispravno radio.