Sort by
Sort by

NESCAFÉ® Dolce Gusto® servis

nescafe dolce gusto kapsule


Moj NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat se pokvario ili mi je potreban zamjenski dio za aparat. Gdje mogu pronaći popis NDG servisa?

Na podstranici NESCAFÉ® Dolce Gusto® možete pronaći popis ovlaštenih servisa za NESCAFÉ® Dolce Gusto® uređaje.

Gdje mogu kupiti sredstvo za čišćenje (od kamenca) NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparata?

Preporučeno sredstvo za čišćenje NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparata možete kupiti u nekom od ovlaštenih NESCAFÉ® Dolce Gusto® servisa. Univerzalno sredstvo za čišćenje kamenca možete pronaći u svim bolje opskrbljenim trgovinama.

Kako se mogu učlaniti u NESCAFÉ® Dolce Gusto® Loyalty Club

Žao nam je što vas moramo obavijestiti kako smo od 1.9.2016. prestali s dosadašnjim sustavom nagrađivanja vjernosti u sklopu NESCAFÉ® Dolce Gusto® kluba lojalnosti. Pozivamo vas da redovito pratite našu Facebook stranicu za sve informacije o budućim pogodnostima i akcijama.

Koliko kave mi je potrebno za jednu šalicu?

Sva NESCAFÉ® Dolce Gusto® pića pripremaju se od jedne ili dvije kapsule kave. Količina vode koju dodate u svaku kapsulu ovisi o vama, ali naš prijedlog za serviranje je označen na kutiji. Ako imate automatski aparat, pratite oznaku na kapsuli pa prema njoj prilagodite kotačić s količinom vode, tj. napitka. Tako ćete dobiti jednaku količinu i kvalitetu pića svaki put.

Kako ću znati koju kapsulu koristiti za koje piće?

Na svakoj kapsuli označeno je o kojem se piću radi, no kako biste saznali o kojoj je kapsuli točno riječ, potrebno je pogledati boju bazne kapsule:

  • Mliječne kapsule su označene bijelom bojom
  • Kapsule koje sadrže kavu su označene crnom ili tamno smeđom bojom
  • Kapsule koje sadrže čokoladu su označene svjetlo smeđom bojom
  • Hladni napici su označeni srebrnom bojom


Hoćete li proizvoditi neke druge vrste kapsula u budućnosti?

U stalnoj smo potrazi za različitim vrstama napitaka koje bi dodali u postojeći asortiman te lansiramo jednu do dvije nove vrste napitaka godišnje.

Kako rade aparati?

NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparati puštaju vodu u kapsulu pod pritiskom od 15 bara. Visok pritisak i dizajn kapsula omogućavaju jednak pritisak, kako bi za vas kreirali savršenu kvalitetu kave punog okusa.

Upravo sam otvorio/la svoj novi aparat i mislim da jedan dio nedostaje, što učiniti?

Molimo vas da ponovno pregledate kutiju svog aparata, kako biste utvrdili je li traženi dio u njoj. Ako ga ni tamo ne možete pronaći, vratite aparat sa cijelom kutijom na prodajno mjesto na kojem ste ga kupili, a tamo će vam biti osigurana zamjena.

Koliko često je potrebno čistiti aparat od kamenca?

Preporučeno je čistiti aparat od kamenca svaka 3 do 4 mjeseca ili nakon 400 napitaka.

Pokvario mi se aparat, što učiniti?

Provjerite jeste li redovno čistili i održavali svoj aparat. Ako je aparat redovito održavan, odnesite ga u jedan od NESCAFE® Dolce Gusto® ovlaštenih servisa:

SPLIT
SINGULI d.o.o.
4. Gardijske brigade 43,
Kamen
21000 Split, 072 700 707
[email protected]

ZAGREB
ELEKOM SERVIS
Klanječka 52
10000 Zagreb (Voltino), 01/4815 492
[email protected]

ZAGREB
MR SERVIS
Dugoselska cesta 5
10370 Rugvica, 01 640 1111
[email protected]

ZAGREB
PUŠIĆ d.o.o.
Vodnjanska 26
10000 Zagreb, 01 302 8226
[email protected]

ZAGREB
SINGULI d.o.o.
Primorska 3
10000 Zagreb, 01 377 2644
[email protected]

ZAGREB
SINGULI d.o.o.
CMP Savica Šanci, I.Savica 145
10000 Zagreb, 01 240 4451
[email protected]

ZAGREB
SINGULI d.o.o.
Josipa Strganca 12
10000 Zagreb, 01 377 9029
[email protected]