NESCAFÉ® Dolce Gusto®


Moj NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat se pokvario ili mi je potreban zamjenski dio za aparat. Gdje mogu pronaći popis NDG servisa?

Na podstranici NESCAFÉ® Dolce Gusto® možete pronaći popis ovlaštenih servisa za NESCAFÉ® Dolce Gusto® uređaje.


Gdje mogu kupiti sredstvo za čišćenje (od kamenca) NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparata?

Preporučeno sredstvo za čišćenje NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparata možete kupiti u nekom od ovlaštenih NESCAFÉ® Dolce Gusto® servisa. Univerzalno sredstvo za čišćenje kamenca možete pronaći u svim bolje opskrbljenim trgovinama.


Kako se mogu učlaniti u NESCAFÉ® Dolce Gusto® Loyalty Club

Žao nam je što vas moramo obavijestiti kako smo od 1.9.2016. prestali s dosadašnjim sustavom nagrađivanja vjernosti u sklopu NESCAFÉ® Dolce Gusto® kluba lojalnosti.  Pozivamo vas da redovito pratite našu Facebook stranicu za sve informacije o budućim pogodnostima i akcijama.


Koliko kave mi je potrebno za jednu šalicu?

Sva naša pića se rade od jedne ili dvije kapsule. Količina vode koju dodate u svaku kapsulu ovisi naravno o vama, ali naš prijedlog za serviranje svakog pića je označen na kutiji. Ukoliko imate automatski aparat, pratite oznaku na kapsuli pa prema njoj prilagodite kotačić sa količinom vode, tj. napitka. To vam omogućuje da imate jednaku količinu i kvalitetu pića svaki put.


Kako ću znati koju kapsulu koristiti za koje piće?

Na svakoj kapsuli je označeno o kojem se piću radi, ali ćete trebati pogledati boju bazne kapsule da vidite o kojoj je kapsuli točno riječ, onoj koja sadrži mlijeko, kavu, čokoladu ili hladan napitak:
- Mliječne kapsule su označene bijelom bojom
- Kapsule koje sadrže kavu su označene crnom ili tamno smeđom bojom
- Kapsule koje sadrže čokoladu su označene svjetlo smeđom bojom
- Hladni napici su označeni srebrnom bojom.


Hoćete li proizvoditi neke druge vrste kapsula u budućnosti?

U stalnoj smo potrazi za različitim vrstama napitaka koje bi dodali u postojeći asortiman te lansiramo jednu do dvije nove vrste napitaka godišnje.


Kako rade aparati?

NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparati puštaju vodu u kapsulu pod pritiskom od 15 bara. Visok pritisak i dizajn kapsula omogućavaju jednak pritisak kako bi za vas kreirali savršenu kvalitetu kave punog okusa.


Upravo sam otvorio/la svoj novi aparat i mislim da jedan dio nedostaje, što učiniti?

Molimo vas ponovno pregledajte kutiju svog aparata u slučaju da dio koji nedostaje nije negdje ispao unutar kutije, a ako ga nema vratite aparat sa cijelom kutijom u dućan gdje ste kupili svoj aparat gdje će vam se osigurati zamjena.


Koliko često je potrebno čistiti aparat od kamenca?

Preporučeno je čistiti svoj aparat od kamenca svaka 3 do 4 mjeseca ili nakon 400 napitaka.


Pokvario mi se aparat, što učiniti?

Provjerite da li ste redovno čistili i održavali vaš aparat. Ukoliko je aparat redovito čišćen od kamenca i otvor za vodu ste odčepili iglicom odnesite svoj aparat u jedan od NESCAFE® Dolce Gusto® ovlaštenih servisa:

SPLIT
MR SERVIS 
141. brigade 1B, Mejaši
21000 Split, 021 684 000
info@mrservis.hr

SPLIT
SINGULI d.o.o.
4. Gardijske brigade 43, Kamen
21000 Split, 072 700 707
split@singuli.hr

ZAGREB
ELEKOM SERVIS 
Jurišićeva 23
10000 Zagreb, 01 481 4538
elekom.servis@gmail.com

ZAGREB
MR SERVIS
Dugoselska cesta 5
10370 Rugvica, 01 640 1111
info@mrservis.hr

ZAGREB
MRSERVIS 
Radnička cesta 1A (VB centar)
10 000 Zagreb, 01 640 1111
info@mrservis.hr

ZAGREB
PUŠIĆ d.o.o. 
Vodnjanska 26
10000 Zagreb, 01 302 8226
administracija@pusic.hr

ZAGREB
SINGULI d.o.o. 
Primorska 3
10000 Zagreb, 01 377 2644
info@singuli.hr

ZAGREB
SINGULI d.o.o. 
CMP Savica Šanci, I.Savica 145
10000 Zagreb, 01 240 4451
info@singuli.hr

ZAGREB
SINGULI d.o.o. 
Josipa Strganca 12
10000 Zagreb, 01 377 9029
info@singuli.hr