Sort by
Sort by

Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci „seen“ kako bi se vidjeli

Natrag na objave za medije
Zagreb

Istraživanje* kompanije Nestlé provedeno na mladima od 15 do 25 godina na temu prijateljstva pokazalo je:

  • kako mladi provode približno isti dio slobodnog vremena, odnosno četvrtinu dana, u online komunikaciji sa prijateljima i u ispijanju kave ili druženju s njima
  • kako mlade osobe imaju dva ili tri prijatelja za koja bi „dali ruku“
  • 92% mladih bi se odreklo Facebooka u korist odlaska na kavu s prijateljima 
  • trećina ispitanika piše poruke na mobilnom uređaju dok pije kavu s prijateljima

 

Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci  „seen“  kako bi se vidjeli s prijateljima. Osim toga, pravi se prijatelji  „lajkaju“ i  „chataju“ uživo te ne “sheraju“  fotografije, već dijele uspomene – zaključak je istraživanja kojim je kompanija Nestlé željela ispitati koliko su prijateljstva zaista snažna.

Podaci pokazuju kako je čak 94% mladih u ovom uzrastu aktivno na nekoj od društvenih mreža ili koristi aplikacije za komunikaciju, a Facebook profil ima njih čak 93%. Ipak, mladi provode približno isti dio slobodnog vremena, odnosno četvrtinu dana, u online komunikaciji s prijateljima i u ispijanju kave ili druženju s njima.

S druge strane, na pitanje s koliko su ljudi aktivno u kontaktu preko Facebooka, 10% ih je odgovorilo „s jednim do devet“, dok su ostali u redovitom kontaktu s više od 10 osoba. Značajno je i da 94% ispitanika ima više od 500 prijatelja na svojim profilima, a njih 42%, i to većinom ženskog spola, nikad nije poslalo zahtjev za prijateljstvom nekome koga osobno ne pozna. S druge strane 15% ispitanika, i to većinom muških, dodalo je nepoznatu osobu na društvenoj mreži više od 25 puta. 

Unatoč tome što je virtualni svijet uzeo veliki danak u svakodnevnom životu mladih osoba, pozitivan je podatak da bi se čak 92% ispitanika ipak odreklo Facebooka u korist odlaska na kavu s prijateljima. Međutim, i kad se druže uživo, ispitanici, odnosno jedna trećina njih, odgovara na poruke drugih prijatelja.

Istraživanje je pokazalo i da oko 15. godine starosti voda prestaje biti najčešće konzumirano piće te mladi počinju ispijati prve šalice kave. Dodatno, oni najviše vole instant kavu te prije svega biraju kavu NESCAFÉ, koja je na neki način i važan čimbenik socijalizacije.

Odlična vijest za sve one koji ne mogu zamisliti početak dana bez šalice kave jačeg okusa jest da je kava koju vole postala još bolja. Tako ćete svi kavoljupci zajedno sa svojim prijateljima od sada moći uživati u NESCAFÉ 2in1 s novom recepturom i najjačem okusu kave do sada, s čak 25% instant kave u mješavini u odnosu na ranijih 11%. Vrijeme je da pozovete prijatelja na kavu. #PraviPrijatelji

*Istraživanje pod nazivom „Friendship module“ 2016. godine za potrebe kompanije Nestlé Adriatic provela je tvrtka GfK na uzorku od 400 ispitanika od 15 do 25 godina