Sort by
Sort by

Nestlé dodijelio 10.000 kuna najboljim studentima

Natrag na objave za medije
Zagreb

Tvrtka Nestlé Adriatic uručila je nagrade pobjedničkim timovima koji su u sklopu natjecanja Case Study Competitiona razvili najbolja poslovna rješenja. Najboljem timu studenata Nestlé je dodijelio 10.000 kuna, a svi finalisti su uz Nestlé proizvode osvojili i mogućnost prakse u tvrtki.

Nestlé je u sklopu ovog projekta predstavio poslovni izazov u kojem je zadatak bio analiza tržišta i potrošača te razvoj strategije i plana lansiranja novog čokoladnog namaza za hrvatsko tržište. Pobijedio je tim u sastavu Nina Hrelja, Rafaela Beletić, Frano Bućan i Mislav Pleština koji je predstavio cjelovito rješenje -  od izbora asortimana, cjenovne strategije, distribucije do promocije. Njihov rad uključivao  je kreativne i u praksi primjenjive ideje koje su prezentirane na vrlo originalan način. Poseban naglasak u sklopu njihovog rada stavljen je na nove, ekološki prihvatljive, ambalažne materijale i društvenu odgovornost čemu i sam Nestle pridaje veliku važnost u svom poslovanju.

„Već treću godinu za redom Nestlé sudjeluje u Case Study Competitionu i rado podržava inicijative poput ove. Iznimno smo zadovoljni što je svake godine odaziv na naše poslovne slučajeve sve veći, čemu ide u prilog i činjenica da smo ove godine primili više od 120 prijava te preko 2000 stranica pisanih rješenja. Ujedno, za nas je ovo odlična prilika da prepoznamo proaktivne studente s najboljim idejama i omogućimo im daljini razvoj kroz praksu u realnom poslovnom okruženju“, izjavio je Hrvoje Rein, Brand Manager kategorije čokolada i čokoladnih namaza tvrtke Nestlé Adriatic.
Case Study Competition je natjecanje u rješavanju poslovnih izazova kojim studentska udruga eSTUDENT povezuje poduzeća iz različitih industrijskih grana s najboljim studentima svih fakulteta.  Nagradu najboljima uručili su Ivan Blaće, Media & Digital Team Lead i Emilija Spajić, HR Specialist koji su ujedno bili i članovi Nestlé žirija u ovom projektu.