Sort by
Sort by

Crvene NESCAFÉ šalice preplavile Split

Natrag na objave za medije
Split

U nesvakidašnjoj kampanji pod nazivom "1.000 crvenih šalica", koju je NESCAFÉ pripremio za svoje potrošače, brojni su Splićani ovog vikenda imali priliku otključati svoju šalicu te razveseliti sebe i svoje najdraže prepoznatljivim NESCAFÉ simbolom – crvenom šalicom.

Tako je prolaznike na Rivi zatekao prizor klupica i ograda preplavljenih NESCAFÉ šalicama koje su bile zaključane lokotićima. Kako bi otključali svoju te, u zamjenu za lokot, dobili još jednu šalicu za njima dragu osobu, kavoljupci su prethodno trebali posjetiti NESCAFÉ Facebook stranicu i  preuzeti kod za otključavanje.

Ova neobična kampanja inspirirana je tzv. ljubavnim lokotima, kojima partneri na lokacijama diljem svijeta "zaključavaju" svoju ljubav, a NESCAFÉ je darovanjem dviju šalica želio zbližiti one koji svoja prijateljstva nerijetko učvršćuju upravo na druženjima uz šalicu kave.
 
Tako je u dva vikenda kampanje na ukupno četiri lokacije u Zagrebu i Splitu kavoljupcima podijeljeno ukupno 2.000 NESCAFÉ crvenih šalica, a NESCAFÉ kavom je razbuđeno više od 5.000 prolaznika.