Poslovni rezultati Nestlé grupe za prvo polugodište 2011.

To Press Releases listkol 9, 2011

U prvoj polovici 2011. godine, Nestlé Grupa zabilježila je ukupnu prodaju od 41 milijarde CHF te time postigla organski rast od 7.5%.

Nastavili smo progresivan trend kako na tržištima u razvoju tako i na razvijenim tržištima, s organskim rastom od 5.7% u Sjevernoj i Južnoj Americi, 13.3% u Aziji, Oceaniji i Africi, 5.8% u Europi, te dvoznamenkastim rastom u Nestlé Adriatic regiji.
 
Ovakvi rezultati odraz su naše opredijeljenosti i ulaganja u robne marke i ostale strateške prioritete rasta  u cilju dinamičnog razvoja linije inovativnih proizvoda . Također, podignuli smo nivo ulaganja u istraživanje i razvoj, te u tvornice i kapacitete kojima podržavamo naš rast na svim tržištima bez obzira na njihov stupanj razvijenosti.

Paul Bulcke, predsjednik Upravnog odbora i izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: "Nestlé je nastavio napredovati usprkos razdoblju obilježenom političkim i ekonomskim nestabilnostima, prirodnim katastrofama, rastućim cijenama sirovina i snažnim švicarskim frankom. Napredak je postignut u  izuzetno teškom, promjenjivom i konkurentskom okruženju. Međutim, oslanjajući se na naše konkurentske prednosti, ulaganjem u naše ključne pokretače rasta te unaprjeđenjem operativnih učinkovitosti, uspjeli smo potaknuti rast ne samo na tržištima u razvoju već i u razvijenim zemljama, a posebno u Europi. Nadalje, unaprijedili smo maržu trgovinskog poslovanja uz istovremeno povećanje ulaganja u naše robne marke. Na nivou cijele godine, očekujemo organski rast na gornjoj granici raspona od 5% do 6%, u kombinaciji s povećanjem marže u stabilnim valutama. "

"Prva polovica 2011. obilježena je za nas važnim trenutkom preuzimanja poslovanja tvrtke Centroproizvod, jednog od vodećih proizvođača hrane u Srbiji s dugom poviješću i tradicijom. Ova akvizicija će nam, nakon regulatornih odobrenja, pružiti brojne mogućnosti za daljnji razvoj. Analizirajući rezultate, zadovoljni smo jer naš tržišni udio raste u gotovo svim kategorijama. U prvoj polovici ove godine, naš volumenski rast premašio je 10%, sa snažnim inovacija, kao što su KIT KAT Senses, NESCAFÉ Dolce Gusto i MAGGI Sočno iz pećnice" rekao je Marco Travaglia, predsjednik Upravnog odbora Nestlé Adriatica.

Preuzmite dokument