Nestlé ulaže 500 milijuna CHF u projekte vezane uz kavu te udvostručuje izravnu kupovinu

   
To Press Releases listVevey,kol 26, 2010

Nestlé je danas pokrenuo projekt „Nescafé Plan“ u Mexicu, koji pod isto okrilje stavlja Nestlé-ovo opredjeljenje prema uzgoju kave, proizvodnji i potrošnji. Nescafé Plan sadrži niz ciljeva koji će pomoći Nestlé-u dodatno optimizirati svoj lanac opskrbe kavom. Osim 200 milijuna CHF uloženih u posljednjih deset godina, Nestlé će uložiti 500 milijuna CHF u projekte vezane uz kavu do 2020. To uključuje ulaganje od 350 milijuna CHF u Nescafé Plan te 150 milijuna CHF namijenjenih za Nespresso. Rainforest Alliance, međunarodna nevladina organizacija, podržat će Nestlé zajedno s ostalim partnerima održive poljoprivrede te Udruge za kavu u ispunjavanju ciljeva Nescafé plana.

Tijekom sljedećih pet godina, Nestlé će udvostručiti količinu Nescafé kave kupljene izravno od poljoprivrednika i njihovih udruženja, koja će na kraju iznositi 180.000 tona kave od oko 170.000 poljoprivrednika svake godine. Uz podršku udruga, sva kava kupljena izravno od poljoprivrednika primit će međunarodno priznate 4C standarde održivosti do 2015.

U sklopu Nescafé Plana, Nestlé će distribuirati 220 milijuna sadnica kave otpornih na bolesti poljoprivrednicima do 2020. To će pomaći poljoprivrednicima da pomlade svoje plantaže, čime će povećati uzgoj na postojećem zemljištu i time povećati prihod. Kroz partnerstvo s javnim i privatnim institucijama u velikom broju zemalja, Nestlé je već distribuirao više od 16 milijuna sadnica kave u posljednjih deset godina. Također, Nestlé širi svoje programe tehničke pomoći u kojima agronomi iz Nestlé-a daju savjete za preko 10 000 poljoprivrednika godišnje o uzgoju i praksi nakon žetve. Nescafé Plan dodatak je na inicijativu „Kakao Plan“, koja je pokrenuta u listopadu 2009.

Projekt vrijedan 110 milijuna CHF ima za cilj poboljšanje kvalitete kakaa te uključuje distribuciju 12 milijuna sadnica kakaa otpornih na bolest do 2020.
Izvršni direktor Nestlé-a Paul Bulcke izjavio je: "Ponosni smo što Nescafé, vodeća svjetska marka kave, daje svoje ime ovoj globalnoj inicijativi koja stvara vrijednost preko lanca opskrbe kavom, od poljoprivrednika do potrošača.

Stvaranje zajedničke vrijednosti sastavni je dio naše poslovne strategije. Tvrtka koja želi biti uspješna na dugi rok treba u isto vrijeme stvoriti vrijednost za svoje dioničare i zajednicu u kojoj djeluje. Tensie Whelan, predsjednik organizacije Rainforest Alliance, dodao je: "Nescafé plan je pogled unaprijed, u budućnost uzgoja kave. Vidimo ovu suradnju kao uzbudljivu priliku za pružanje alata održivosti za tisuće poljoprivrednika, uključujući i mnoge koji nisu imali korist od obuke i tehničke pomoći. "