Nestlé žitarice i NESCAFÉ kava broj 1 u Hrvatskoj po izboru građana

To Press Releases listZagreb,svi 20, 2014

Objavljeni rezultati istraživanja Best Buy Award – Hrvatska 2014/2015 

Prema glasovima 1.200 ispitanika u najnovijem Best Buy Award istraživanju Nestlé žitarice i NESCAFÉ proglašeni su najboljim brendovima po izboru hrvatskih potrošača. Ispitanici su na pitanje koji brednovi iz kategorija instant kave i žitarica za doručak nude najbolji omjer cijene i kvalitete, najviše puta odabrali navedene Nestlé brendove.

U ovom istraživanju je korištena inovativna metoda CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness), kojom su dobiveni relevantni odgovori, a koji su odraz onog čega se ljudi prisjete nakon što dobro razmisle o tome koji proizvodi uistinu ispunjavaju njihove specifične potrebe, a ne onoga na što prvo pomisle.

 

 

"Iznimno smo ponosni što su potrošači i ove godine prepoznali Nestlé proizvode kao najbolje, i to u dvije kategorije, što pokazuje da vole naše proizvode i da su im vjerni. Nestlé uvijek nastoji zadovoljiti potrebe svojih potrošača, nudeći im ukusnu te ujedno nutritivno kvalitetnu hranu i pića te pokreće razne inicijative kojima potiče na uravnotežen i zdrav način života. Ovakva priznanja su nam potvrda da u tome i uspijevamo."- izjavila je Irena Kurtanjek iz odjela Komunikacija i marketinških servisa Nestlé Adriatic.

Istraživanjem je obuhvaćeno 166 gospodarskih kategorija: prehrambenih, neprehrambenih i uslužnih. Istraživanje Best Buy Award provedeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja', koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR). Cilj projekta i certifikata Best Buy Award je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim proizvodima i uslugama na njihovom lokalnom tržištu.