Nestlé poziva svoje potrošače da daju potporu atletskoj ligi osnovnoškolaca

To Press Releases listZagreb,stu 1, 2009

Tijekom studenog i prosinca kupnjom nekog od Nestlé proizvoda (NESCAFÉ, NESQUIK, MAGGI, THOMY, FITNESS, KIT KAT, LION, Nestlé asortiman čokolada…) potrošači imaju priliku aktivno poduprijeti atletsku ligu osnovnoškolaca. Ovime Nestlé namjerava, zajedno sa svojim potrošačima, dati snažniju financijsku podršku projektu ,,Nestlé školska atletska liga'' koji već petu sezonu uspješno okuplja male atletičare osnovnih škola.

“Nestlé školska atletska liga” startala je 2006. godine u Hrvatskoj te je u narednom razdoblju Nestlé Adriatic krenuo sa sličnim inicijativama i u ostalim zemljama regije.
Djeca u dobi od 9 do 13 godina natječu se u 6 različitih disciplina u 7 gradova diljem Hrvatske, a veliko finale održava se u Zagrebu. Prva sezona okupila je 1500 natjecatelja, dok je 2009. godine taj broj dosegao 3500 sudionika, što govori o porastu interesa za ovim natjecanjem.

Kao potpora ovom projektu, Nestlé Adriatic pokreće kampanju u kojoj, kupnjom Nestlé proizvoda, potrošači aktivno podupiru „Nestlé školsku atletsku ligu“.

U sklopu kampanje održavati će se promocije u trgovačkim centrima na kojima će se dijeliti promotivni materijali svim kupcima Nestlé proizvoda i ujedno predstaviti „Nestlé školska atletska liga“ roditeljima, te im time pružiti priliku da uključe i svoje dijete.

Peta sezona „Nestlé školske atletske lige“ nastavak je prakse tvrtke Nestlé koja u više od 80 zemalja diljem svijeta sustavno ulaže u zdravlje i kvalitetu života zajednica u kojima djeluje, a posebnu pažnju posvećuje djeci i razvoju njihovih potencijala.