Nestléov čokoladni centar – kombinacija umjetničkog stvaralaštva i najnovije znanosti

To Press Releases listVevey,lis 6, 2009

Nestlé, vodeći svjetski proizvođač hrane i pića, je danas svečano otvorio Čokoladni centar izvrsnosti u Brocu u Švicarskoj. Ceremoniji su prisustvovali predstavnici švicarske vlade kao i prvi ljudi te tvrtke, predsjednik uprave Paul Bulcke i izvršni potpredsjednici Petrae Heynike i Warner Bauer.

Čokoladni centar temelji se na Nestléovoj baštini proizvodnje čokolade, a svoje će snage usmjeriti na segment premium i luksuznih čokolada. Centar čine različiti timovi Nestléovih stručnjaka, od znanstvenika za kakao zrna, senzornih stručnjaka i čokolatera do dizajnera pakiranja i specijalista za potrošače, te panel nezavisnih čokolatera kao što su: Pierre Marcolini, Tristan Carbonatto i Roger von Rotz. Taj duh otvorene inovacije je dodatno ilustriran partnerstvom sa prestižnim vanjskim dizajnerskim institucijama poput Kalifornijskog umjetničkog centra i ECAL Fakulteta umjetnosti i dizajna u Lausanneu.

Čokoladni centar izvrsnosti dio je Nestléove istraživačke i razvojne mreže koja se sastoji od 28 centara i 5000 zaposlenika u svijetu. Nekoliko tih centara je posvećeno istraživanju na području čokolade i kakaa. U zadnjih 30 godina Nestléova istraživanja dovela su do tehnologije koja omogućava masovnu proizvodnju visoko izdašnih kakao biljki otpornih na bolesti s ciljem pomlađivanja postojećih plantaža. Razmnožavanje superiornih biljki trenutno se odvija u Ekvadoru, Venezueli, Indoneziji i Côte d'Ivoireu, od kuda će se distribuirati narednih godina. U Ekvadoru i Venezueli, izvorištima najboljih zrna kakaa, Nestlé pomaže očuvanju i promoviranju jedinstvenih sorti.

Investicija od 25 milijuna CHF naglašava stratešku važnost koju Nestlé pridaje segmentu čokolada, posebice segmentima premium i luksuzne čokolade. U 2008., prodaja čokolada dosegla je 9.8 milijardi CHF sa rastom od 7,6%.

70% Nestléovog poslovanja čokoladama dolazi od lokalnih tržišnih marki. U premium i luksuznim segmentima, koji rastu iznad prosjeka, Nestlé je lider u tamnim čokoladama i vrlo poznat po premium tržišnim markama poput Nestlé Noir, Perugina, Cailler i Nespresso luksuzna čokolada.

Već dugi niz godina Nestlé pruža potporu uzgajivačima sirovina, a ulaganje u ruralni razvoj odraz je stvaranja zajedničke vrijednosti - načela koje je dio Nestléove poslovne strategije. Da bi poduzeće bilo uspješno na dugi rok, mora stvoriti vrijednosti ne samo prema dioničarima već i prema društvu i zajednici u cjelini, počevši od poljoprivrednika pa sve do potrošača.