Nestlé ostvario dobre polugodišnje rezultate

To Press Releases listZagreb,kol 14, 2007

Na regionalnom tržištu (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora i Makedonija) Nestlé Adriatic ostvario je prodaju u iznosu od 230 milijuna kuna, što je 31% više nego u istom razdoblju 2006. godine.

Prodano je ukupno 4700 tona proizvoda ili 16% više u odnosu na prvo polugodište prošle godine.

Nestlé Adriatic u Hrvatskoj je tokom prve polovice 2007. godine ostvario prodaju od 85 milijuna kuna. Ovakav rast prodaje, rezultat je bolje i veće dostupnosti Nestlé-ovih proizvoda na tržištu Hrvatske, kao i neprestanog ulaganja u inovacije ključnih robnih marki kao što su NESCAFÉ, KIT KAT, Lion, MAGGI itd. Na svjetskom nivou, zaključno 31. srpnja ove godine, Nestlé je ostvario prodaju od čak 51.1 milijardi švicarskih franaka, što predstavlja porast od 8,4% u odnosu na isti period iz 2006. godine. Ovo je prije svega ostvareno na bazi organskog rasta od 7,4%, koji se zasniva na stvarnom internom rastu od 5.3% i rastu cijena od 2.1%. Integracija Novartis Medical Nutrition-a***, započeta 2. srpnja ove godine, kao i planirano preuzimanje Gerber-a**** u drugoj polovici godine, osigurat će da Nestlé sektor zdrave hrane ostvari godišnju prodaju od 10 milijardi švicarskih franaka i postane globalni lider i u proizvodnji zdrave hrane. Peter Brabeck-Letmathe, predsjednik Uprave kompanije Nestlé izjavio je da je Grupa još jednom ostvarila brz rast i visoke marže, zahvaljujući prije svega, odličnim rezultatima sektora Hrane i pića (Food&Beverages), kao i Nestlé-ove transformacije u vodeću svjetsku kompaniju usmjerenu na zdravlje, nutricionizam i wellness (Nutrition, Health & Wellness). "Unatoč pritisku rasta troškova sirovina, uvjeren sam da će Nestlé premašiti očekivanu stopu organskog rasta za 2007. Upravni odbor odobrio je nov trogodišnji Buy Back** program u vrijednosti od 25 milijardi švicarskih franaka. Na taj način ispunjavamo cilj na koji smo se obavezali, učiniti našu strukturu kapitala još efikasnijom kako bi još uspješnije poslovali", naglasio je gospodin Brabeck-Letmathe.

* Nestlé je najveća svjetska kompanija prehrambenih proizvoda i bezalkoholnih pića. Sa sjedištem u Vevey-u, Švicarska, zapošljava oko 260.000 ljudi u tvornicama koje se nalaze u gotovo svim zemljama svijeta. Strateška odrednica kompanije je postati vodeći proizvođač zdrave hrane; povećati hranljivu vrijednost svojih proizvoda, istovremeno poboljšavajući njihovu kvalitetu i prepoznatljiv okus.

**Buy back program- Vrsta kompenzacijskih poslova u kojima prodavač industrijske opreme ili vlasnik licence, naknadu za isporučenu robu, ili ustupljenu licencu, prima u robi dobivenoj upotrebom takve opreme, odnosno proizvodnjom po ustupljenoj licenci.

*** Novartis AG (NYSE: NVS) je svjetski lider u proizvodnji lijekova za prevenciju, liječenje i unapređenje zdravlja. Njihov ponuda uključuje visoko kvalitetne i pristupačne generičke lijekove, cjepiva i vodeće farmaceutske proizvode koji se mogu nabaviti bez recepta. Novartis Grupa, sa sjedištem u Švicarskoj, zapošljava oko 101.000 suradnika i posluje u 140 zemalja širom svijeta.

**** Gerber posluje u okviru Novartis Grupe od 1994. godine. Proizvodi hranu za bebe, dojenčad i djecu, proizvode za njegu beba, wellness proizvode i životno osiguranje. Gerber je osnovan 1928. godine, aktivan je u više od 50 zemalja, sa oko 4.500 suradnika, a sjedište kompanije nalazi se u New Jersey-u.