Sort by
Sort by

Lansirane THOMY majoneze sa švicarskom recepturom

Natrag na objave za medije
Zagreb
THOMY majonez


Tvrtka Nestlé od ove jeseni ima novu recepturu THOMY majoneza. Tako su sada THOMY majoneze namijenjene hrvatskom tržištu napravljene po švicarskoj recepturi te su punijeg okusa. Dodatno je asortiman proširen za još jedno pakiranje majoneze od 280ml, po prvi puta u praktičnoj vrećici s čepom. 

Potrošači u Hrvatskoj vole majonezu, najčešće je koriste jer vole uživati u njenom okusu ili njome upotpunjuju okus drugih jela. Majoneza je proizvod koji se nalazi u gotovo svakom kućanstvu, a kojeg nešto više preferiraju muškarci. Na našem je području majoneza tradicionalno dio blagdanskih jela, stoga ne čudi da se njena potrošnja krajem godine znatno povećava.  

Inače, robna marka THOMY potječe iz Švicarske te datira iz davne 1930. godine, kada je istoimeno poduzeće osnovao Fritz Thomi-Schaad. Proizvodnja THOMY majoneze u tubi započela je 1951. godine, a tri godine kasnije počeo je i njen izvoz na njemačko tržište. Dijelom Nestlé obitelji THOMY je postao 1971. godine, a danas je riječ o globalno poznatom kulinarskom brendu kojeg karakteriziraju visoka kvaliteta sirovina, odličan okus i raznovrsnost ponude. 

Nestlé recepture svojih proizvoda prilagođava ukusima i preferencijama lokalnih potrošača. Tako se u kulinarskom asortiman THOMY za hrvatsko tržište uz klasičnu majonezu i njenu laganiju inačicu nalaze i specijaliteti – tartar umak, popularni TOP2 koji je kombinacija majoneze i ketchupa te THOMY senf i koncentrat rajčice.