Politika kvalitete


Kvaliteta je temelj naše kompanije za prehrambene proizvode, prehranu, zdravlje i zdrav život

Odgovarajući na potrošačke potrebe za prehranom, užitkom i kvalitetom kojoj mogu vjerovati, Nestlé
nastoji stvoriti vrijednost koja se može dugoročno održati. Svakoga dana milioni ljudi širom svijeta iskazuju nam povjerenje odabirom Nestlé proizvoda i brendova. To se povjerenje temelji na imidžu kvalitete i ugledu visokih standarda koji se godinama stvarao.

Svaki proizvod na polici, svaka usluga i svaki kontakt s kupcima doprinose stvaranju takvog imidža. Trgovačka marka Nestlé na nekom proizvodu garancija je kupcu da je siguran za konzumaciju, da je u skladu sa svim važećim zakonima i propisima, te da bez izuzetaka udovoljava visokim standardima kvalitete.

Svaki pojedini zaposlenik u Nestléu uključen je i posvećen postizanju visokih standarda kvalitete prema našim kupcima i potrošačima.

 

Kvalitetom se pridobiva povjerenje potrošača

Potpuno smo predani stvaranju usluga i proizvoda koji mogu odgovoriti na potrebe naših kupaca i potrošača, ispunjavajući im želje i osiguravajući zdravu prehranu.

Cilj nam je pridobiti povjerenje kupaca i potrošača neprestano ih osluškujući, pazeći na njihova očekivanja i dosljedno udovoljavajući njihovim potrebama i željama.

Naši su nam kupci i potrošači u središtu pozornosti, pa razumijemo njihovo opravdano zanimanje za postupke, uvjerenja i aktivnosti Nestléa koji stoje iza brandova kojima vjeruju.

 

Kvaliteta je predanost svih

Naša Uprava predvodi, postavlja ciljeve i dokazuje svoju predanost kvaliteti sprovodeći u djelo ono o čemu pričaju. Ljudi na svim položajima u Nestléu u cijelom vrijednosnom lancu u potpunosti su odgovorni za poštivanje obveznih načela, normi i upustava, za održavanje dogovorenih standarda kvalitete te za njihovo stalno unapređivanje.

Zaposleni zaduženi za kvalitetu na svim nivoima predstavnici su kvalitete, sigurnosti hrane i usklađenosti s propisima. Promiču svijest o kvaliteti, ocjenjuju rezultate i navode organizaciju na održavanje i unapređivanje standarda kvalitete.

Svoje smo poslovne partnere upoznali s našim standardima kvalitete, pa se od njih očekuje predanost kvaliteti, kao i dosljedno ispunjavanje naših zahtjeva.

 

Kvaliteta je težnja potpunoj ispravnosti i produktivnosti

Usmjereni smo na činjenice i rezultate i zato u svemu što radimo težimo potpunoj ispravnosti i izvrsnosti.

Usvojili smo „politiku bez gubitaka“ te stalno tražimo prilike za konkurentnost i stalni napredak standarda kvalitete s kojima se susreću naši kupci i potrošači.

Kako bismo osigurali visoko kvalitetne standarde, pribavljamo potrebna sredstva, opremu, postupke i sisteme. Radimo na potrebnim stručnim i tehničkim vještinama. Razvijamo program obuke i timski rad koji su ključni za uspješno provođenje tih standarda i za postizanje izvrsnosti i konkurentnosti.

 

Kvaliteta je garancija sigurnosti hrane

Provodimo politiku potpune usklađenosti s obveznim standardima i načelima našeg Sustava upravljanja kvalitetom, koji uključuju sigurnost hrane te regulativne i kvalitativne uvjete na svakom koraku vrijednosnog lanca.

Mjerimo svoje kvalitativne rezultate i zadovoljstvo kupaca i potrošača slušajući ih. Nedostaci i pogreške se analiziraju te se smjesta pokreće akcijski plan kojim se ispravljaju i unaprijeđuju.

Naš Sistem upravljanja kvalitetom je u skladu s međunarodnim standardima, a potpuna se transparentnost obezbjeđuje kontrolom nezavisnih spoljnih organa.

Svojom organizacijom, koja se temelji na strogoj disciplini, proaktivnosti te činjeničnoj i otvorenoj komunikaciji težimo idealnom izvođenju naših kvalitativnih aktivnosti.

Više o Nestlé politici kvalitete možete pročitati ovdje.